Lolo
Forumet er livet
Hører alltid med det jaPåtide med grevinnen og hovmesteren![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hører alltid med det jaPåtide med grevinnen og hovmesteren![]()
Hei på degHeihei flotte damer.
Har dere det bra da?![]()
Godt å høreMye bedre![]()
Haha, kunne blitt liv i heimen daÅåh herreguudhahaha da hadde jeg ledd!
![]()
Vi har jo fisher price tromme. Ler hver gang jeg tråkker på den![]()
Våkner en gang mellom 6 og 7Hvor tidlig står din opp?
Jada, det var absolutt godkjentJa synes det var veldig greit at den skulle på kennel.
Gjør regning med at han gjorde en god jobb?![]()
Så braJada, det var absolutt godkjent![]()
Kos dereVi spiser verdens beste sjokoladekake og ser alene hjemme 2![]()
Tror man aldri blir 100% klarEr folk klare for jul nå?? Her er det meste klart! Men blir man egentlig noen gang helt klar??
Jeg er sååå lei!Påtide med grevinnen og hovmesteren![]()
Her har det vært kvart på 6 nå siden vi reiste på juleferie. Er konstant trøttVåkner en gang mellom 6 og 7. Var inne i en god periode nå nettopp hvor han våknet nærmere 7 etter flere måneder hvor han våknet i halv 6-6 tiden. Nå merker jeg han er tilbake på nærmere 6:-/
Første gang jeg faktisk har sett det fra begynnelse til sluttJeg er sååå lei!![]()
Heii.. ja ble travlere enn jeg trodde hos svigers. Bor nærmest i brakke,så alt er litt kaos og provisorisk her :SHei på degdet var lenge siden!
Alt bra?![]()
Får nesten det aldri med megHører alltid med det ja![]()
Har dere flere iår?Da var tre nummer 2 pyntet og jeg sniker litt her
Det er så kjedelig. Her våkner også mini kort tid etter vi har lagt oss og roer seg kun om han får komme i vår seng. Sovner somregel selv med han der, noen netter er grusomme hvor han er overalt mens andre netter får jeg sove til 5 tiden før jeg merker hanHer har det vært kvart på 6 nå siden vi reiste på juleferie. Er konstant trøttfor hun våkner når vi legger oss pga dørene og trappa. Og holder oss våken en time.
Vi planlegger det inn! Har alltid en målsetning om å være helt ferdige da, og i år klarte vi detFår nesten det aldri med megmen i år gikk det!
![]()
Koset oss viKos dere![]()