Jeg grugleder meg til i morgen!
I mitt første svangerskap var jeg hos en hobbyfotograf og tok noen bilder på slutten. Husker at jeg var skuffet til å begynne med, for bildene ble liksom ikke så bra som jeg hadde håpet på. Men nå er jeg jo veldig glad i dem!
Så årets julegaveønske fra mannen var å få tatt noen bilder denne gangen og. Han nekter dessverre å bli med, noe som er både sårende og skuffende, men det er nå en annen sak... Så jeg skal ta med datteren vår som snart er 4 år og ta bilder
Nevnte dette for en venninne og hun sa at mannen hennes kunne ta bildene, han er også hobbyfotograf! Så jeg sa ja jeg ;-) Men nå er jeg så spent....! For jeg har fått en liste med klær jeg skal ha med, kult at de har en visjon, men jeg har jo så og si ikke noe av det de ønsket seg... Og så til det skumle! Jeg bruker sjelden sminke og om det er noe så er det litt mascara og evt eyeliner om jeg virkelig skal pynte meg!! Men nå sa hun venninnen min at jeg skal ta med sminken og at hun skal sminke meg...
Jeg synes vanligvis at det er moro når andre sminker meg! Men er skikkelig engstelig når det skal på bilder. Og vet ikke helt om jeg får sagt det på en pen måte!! Hun som da skal sminke meg bruker nemlig sminke selv sånn ca 3 ganger i året

Og vi er totalt forskjellige!! Hun er mørk, er tynn, har høye kinnben... Jeg er da naturligvis lys, tykk og man finner ingen kinnben gjemt i mine bollekinn... Hun er også sånn som bruker knall rød leppestift, og om jeg er i nærheten av noe sånt så ser jeg umiddelbart ut som en prostituert!!!
Åh... Tror jeg risikerer å være svært misfornøyd med bildene :-( Ville egentlig helst ha ordnet meg selv, men nysgjerrigheten pirrer meg litt og
Vel... Bare kommende storesøster gidder å bli med på noen bilder så er kanskje det det viktigste!?