Skal til jordmor i morgen kl 11. Lurer på om det blir siste også
hihi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner igjen den ja! Sender trøsteklemSympatikonkurranse?
Sambo jobber skift og kveld denne uken. Da er jeg alene med datteren vår hver ettermiddag, dette er vi vant til. Men jeg har også vent meg til å ha noe tid på dagtid for meg selv for å kunne slappe av!
I dag har snuppa vært hjemme fra bhg, hentet med litt feber i går, men helt frisk i dag! Og så skulle sambo også være hjemme fra jobben da, for han er liksom så "syk" han og...
Jeg sto opp kl 7 med jenta vår, stup trøtt! Og mannen lå til kl var 11....! Så drar han og henter sin mor og tar henne med hit :-( Vi går absolutt ikke over ens og jeg synes at det er totalt unødvendig å ha henne her!! Han skulle fikse noe på bilen hennes, men problemet er at hun blir sittende i to hele timer oppå meg! For sambo, han veksler mellom å sitte på do og å sitte med dataen....! Resten av ettermiddagen har jeg holdt på med jentungen, for hun blir jo sprø selv av å være inne hele dagen!! Og vi har vært på butikken og handlet.
Føler at hele dagen har gått i ett og jeg er så sliten! Sambo som liksom er syk har vært på do noen ganger, men ikke noe mer. Så han skulle lage pizza til oss, og greit nok at han gjør det. Men hvem er det som rydder alt han roter? Og som kutter det som skal oppå? Og som hjelper til i alle ender på kjøkkenet? Det er jo meg det da! Og når maten er ferdig så må han jo så veldig på do igjen så jeg får stå og rydde etter middagen jeg. Og han går og setter seg med pc-spill igjen! Nå skal frøkna snart legges og ville lese bok. Sa bare at nå måtte hun spørre pappa, og har gått på badet selv... Er så sliten!!
Ser at dette skulle ha vært postet i klagetråden...Og er liksom ikke ute etter noen svar heller, bare å få tømt meg litt ;-) Gleder meg til å sende datteren i bhg i morgen! Mannen er hjemme, men da kan i det minste jeg få slappet litt av.....
TakkerKjenner igjen den ja! Sender trøsteklem![]()
Sursteik heter det vel egentligHar vært vår faste julemiddag siden jeg var liten
Du skyller av kulturmelka før den steikes, men tror det har noe med at den blir mør og fin og får en litt annen smak
Lurer på om det er et litt sånn vestlandsfenomen, selv om de fleste jeg kjenner er mer vant til at det er en finere middag enn julemiddag;-)
God morgenGod morgen damer
Sovet godt i natt?
Hva er deres planer for dagen?![]()
God morgen![]()
Her skal jeg på jobb for å rydde ned pulten min, ha julekos med klassen og så ha julelunsj med kollegieti dag starter permisjonen!! Sykt at det kun er 21 dager til termin.
Takk for detGratulerer med starten på permisjonen din <3
Høres ut som om du skal ha den kosedagen på jobb i dag <3
21 dager kommer til å gå så raskt! Nå som det er jul og nyttår skjer der jo en del fremover!! Før du vet ordet av det har du lille gullet i armene dine
Kos deg masse på siste jobbdag i dag![]()
Takk for detblir en veldig fin start på permisjonen
![]()
Litt blanda følelser med permisjonen rett i juletia. Kommer til å gå kjempefort, men eg og redd jeg ikke får ladet tilstrekkelig opp. Så håper egentlig ikke frøkna blir født før på termindagen![]()
Ja. Sov godt til 5.30God morgen damer![]()
Sovet godt i natt?
Hva er deres planer for dagen?![]()
Høres litt ut som min dagGod morgen![]()
Her skal jeg på jobb for å rydde ned pulten min, ha julekos med klassen og så ha julelunsj med kollegieti dag starter permisjonen!! Sykt at det kun er 21 dager til termin.
Høres litt ut som min dagHar ikke egen klasse, men litt julekos skal det nok bli;-) Eneste er at det i høst ble bestemt at vi setter en halv planleggingsdag til i dag, 12-3, halvårsplanlegging. Mye vits for meg
Så ser for meg at jeg kommer til å gå litt tidlig;-)
Så rart og godt å være så nærme målet!Rart å være hos jordmor i dagsiste timen hos henne mest sannsynlig. Fikk satt opp ny time 30. Desember, men da hos en kollega siden hun ikke var på jobb. Ser henne bare hvis jeg går overtid. Det kan jo skje
![]()
Rart å være hos jordmor i dagsiste timen hos henne mest sannsynlig. Fikk satt opp ny time 30. Desember, men da hos en kollega siden hun ikke var på jobb. Ser henne bare hvis jeg går overtid. Det kan jo skje
![]()