Skravletråd

Vi får se om hun snur seg tilbake, hun har vært denne veien en gang før, men det varte ikke lenge
Og gjett hva?

Jeg kjenner den vante greia nå. Den store tingen som nok er baken på høyre, og de små føttene som sparker og dytter til venstre. Nemlig.

Prøver å finne ut av salgs papirene,,,, dette var ikke enkelt...... lurer på om jeg skal ta med meg alt ned til sentrum og kose meg med lunsj og salgspapirene der ned isteden for å sitte hjemme med dem...bare for å få litt nye inntrykk og se omverdenen litt!

Vurderer om jeg skal gidde å dra til byen etter jm-timen og kjøpe siste julegaven, gubben sin, slik at jeg er ferdig med det! Hadde vært godt å være ferdig!:-) Får se hva jeg orker etter å ha vært hos jm:-)

Vurderer om jeg skal gidde å dra til byen etter jm-timen og kjøpe siste julegaven, gubben sin, slik at jeg er ferdig med det! Hadde vært godt å være ferdig!:) Får se hva jeg orker etter å ha vært hos jm:)

Skal ned og se på tommleringer til gubben, Tenkte å gi han den ved fødsel med inngravering med dato og navn;P Så må jeg på Polet første gang etter svangerskapet og kjøpe inn vin til gavekurven jeg lager og jack til brodern....;P

Skal ned og se på tommleringer til gubben, Tenkte å gi han den ved fødsel med inngravering med dato og navn;P Så må jeg på Polet første gang etter svangerskapet og kjøpe inn vin til gavekurven jeg lager og jack til brodern....;P
Her ble det ingen bytur.. Snøen som dalte så fint gikk over til regn som fryser på bakken (det er fremdeles -4° her da), så jeg tok ikke sjansen på å kjøre dit!:-P
Så fin gave du skal gi gubben da!:-)

Jeg må slutte å lese på desemberforumet :p blir bare utålmodig av det!! Og jeg har jo ingen grunn til å være utålmodig ennå. Haha!!

Her ble det ingen bytur.. Snøen som dalte så fint gikk over til regn som fryser på bakken (det er fremdeles -4° her da), så jeg tok ikke sjansen på å kjøre dit!:p
Så fin gave du skal gi gubben da!:)

Jo men var ikke heldig i tre butikker og alle kjører en kjedelig stil som jeg ikke tror han vil trives med...... så må nok kjøpe på nettet!

Sympatikonkurranse?

Sambo jobber skift og kveld denne uken. Da er jeg alene med datteren vår hver ettermiddag, dette er vi vant til. Men jeg har også vent meg til å ha noe tid på dagtid for meg selv for å kunne slappe av!

I dag har snuppa vært hjemme fra bhg, hentet med litt feber i går, men helt frisk i dag! Og så skulle sambo også være hjemme fra jobben da, for han er liksom så "syk" han og...

Jeg sto opp kl 7 med jenta vår, stup trøtt! Og mannen lå til kl var 11....! Så drar han og henter sin mor og tar henne med hit :-( Vi går absolutt ikke over ens og jeg synes at det er totalt unødvendig å ha henne her!! Han skulle fikse noe på bilen hennes, men problemet er at hun blir sittende i to hele timer oppå meg! For sambo, han veksler mellom å sitte på do og å sitte med dataen....! Resten av ettermiddagen har jeg holdt på med jentungen, for hun blir jo sprø selv av å være inne hele dagen!! Og vi har vært på butikken og handlet.

Føler at hele dagen har gått i ett og jeg er så sliten! Sambo som liksom er syk har vært på do noen ganger, men ikke noe mer. Så han skulle lage pizza til oss, og greit nok at han gjør det. Men hvem er det som rydder alt han roter? Og som kutter det som skal oppå? Og som hjelper til i alle ender på kjøkkenet? Det er jo meg det da! Og når maten er ferdig så må han jo så veldig på do igjen så jeg får stå og rydde etter middagen jeg. Og han går og setter seg med pc-spill igjen! Nå skal frøkna snart legges og ville lese bok. Sa bare at nå måtte hun spørre pappa, og har gått på badet selv... Er så sliten!!

Ser at dette skulle ha vært postet i klagetråden... :-P Og er liksom ikke ute etter noen svar heller, bare å få tømt meg litt ;-) Gleder meg til å sende datteren i bhg i morgen! Mannen er hjemme, men da kan i det minste jeg få slappet litt av.....

Sympatikonkurranse?

Sambo jobber skift og kveld denne uken. Da er jeg alene med datteren vår hver ettermiddag, dette er vi vant til. Men jeg har også vent meg til å ha noe tid på dagtid for meg selv for å kunne slappe av!

I dag har snuppa vært hjemme fra bhg, hentet med litt feber i går, men helt frisk i dag! Og så skulle sambo også være hjemme fra jobben da, for han er liksom så "syk" han og...

Jeg sto opp kl 7 med jenta vår, stup trøtt! Og mannen lå til kl var 11....! Så drar han og henter sin mor og tar henne med hit :-( Vi går absolutt ikke over ens og jeg synes at det er totalt unødvendig å ha henne her!! Han skulle fikse noe på bilen hennes, men problemet er at hun blir sittende i to hele timer oppå meg! For sambo, han veksler mellom å sitte på do og å sitte med dataen....! Resten av ettermiddagen har jeg holdt på med jentungen, for hun blir jo sprø selv av å være inne hele dagen!! Og vi har vært på butikken og handlet.

Føler at hele dagen har gått i ett og jeg er så sliten! Sambo som liksom er syk har vært på do noen ganger, men ikke noe mer. Så han skulle lage pizza til oss, og greit nok at han gjør det. Men hvem er det som rydder alt han roter? Og som kutter det som skal oppå? Og som hjelper til i alle ender på kjøkkenet? Det er jo meg det da! Og når maten er ferdig så må han jo så veldig på do igjen så jeg får stå og rydde etter middagen jeg. Og han går og setter seg med pc-spill igjen! Nå skal frøkna snart legges og ville lese bok. Sa bare at nå måtte hun spørre pappa, og har gått på badet selv... Er så sliten!!

Ser at dette skulle ha vært postet i klagetråden... :p Og er liksom ikke ute etter noen svar heller, bare å få tømt meg litt ;-) Gleder meg til å sende datteren i bhg i morgen! Mannen er hjemme, men da kan i det minste jeg få slappet litt av.....
Vil bare sende deg en stor trøsteklem, er ikke greit når både mann og barn gjør en lettere gal!

Vil bare sende deg en stor trøsteklem, er ikke greit når både mann og barn gjør en lettere gal!
Takk!!
Barnet gjør meg smågal, men kan liksom ikke klandres ;-) Verre med håpløse mannfolk som tror de har enerett på magevondt. For det kjenner vel ikke vi høygravide noe til??? :-P

Takk!!
Barnet gjør meg smågal, men kan liksom ikke klandres ;-) Verre med håpløse mannfolk som tror de har enerett på magevondt. For det kjenner vel ikke vi høygravide noe til??? :p
He he, nei barnet kan man ikke klandre. Værre med mannfolket.

I kulturmelk?! Hvordan blir det? :-) aldri hørt om før!
Sursteik heter det vel egentlig:-) Har vært vår faste julemiddag siden jeg var liten:-) Du skyller av kulturmelka før den steikes, men tror det har noe med at den blir mør og fin og får en litt annen smak:-) Lurer på om det er et litt sånn vestlandsfenomen, selv om de fleste jeg kjenner er mer vant til at det er en finere middag enn julemiddag;-)

Sursteik heter det vel egentlig:-) Har vært vår faste julemiddag siden jeg var liten:-) Du skyller av kulturmelka før den steikes, men tror det har noe med at den blir mør og fin og får en litt annen smak:-) Lurer på om det er et litt sånn vestlandsfenomen, selv om de fleste jeg kjenner er mer vant til at det er en finere middag enn julemiddag;-)
Aldri hørt om!! Men så lurt! :)

Mmmm, det e nydelig :) Det lage alltid mamma i romjulå, noe av det besta eg får! Kan nok stemma at det e et vestlandsfenomen, men anbefalest på det varmaste :)

Back
Topp