God morgen damer
Hvordan går det? Hva er planene deres for dagen
Hvordan går det? Hva er planene deres for dagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen til deg ogGod morgen damer![]()
Hvordan går det? Hva er planene deres for dagen![]()
God morgen til deg og
Får besøk av ei venninne og skal lage litt mat til oss. Det blir koselig
Hvis bekkenet og kvalmen er i sjakk så skal jeg vurdere å dra og kjøpe sprinkelsengbeskytter og litt til fødebagen
Enn du?
Haha, ja, avvik blir man god på når nettene er så uforutsigbareSå koselig <3 hva skal du lage?![]()
Jeg skal til jordmor på kontroll og til fysioterapeuten![]()
Har tenkt meg en tur innom apoteket for å kjøpe brystvortekrem, gaviscon og paracet!
Kl. 12.00 - 16.00 har jeg vaskekjelleren, så da skal jeg vaske klær..![]()
Så kommer mamma og lillesøsteren min på besøk til oss til middag![]()
Med tanke på at jeg kun har sovet to
timer i natt blir det spennende å se hvor mange avvik det blir i programmet for dagen![]()
![]()
Lykke til!!God morgen ja
I dag skal jeg være med bestevenninen min på sykehuset, for hun skal fjerne litt av livmorhalsen. Og etter det så skal jeg selv på føden for jm samtale, så spent på hvordan det går![]()
Ja, nå var det ikke natt lenger.God morgen damer![]()
God morgen damer![]()
Ja, nå var det ikke natt lenger.
Som du vet skal jeg til jm om en time
Jeg skal også da høre med legekontoret for å få fastlegen til å skrive ut noen resepter jeg trenger til hjemmefødsel, og så hjem og muligens sove....
Rydde rommet til lillesøster, hun har med seg ei av bestevenninnene sine hjem i dag, kusina si. Og selvsagt må vi rydde resten av huset, vi skal jo visst ha jordmor på besøk før jul.
Jeg planlegger å tømme resten av kommoden og legge sammen babytøy og få på plass, samt vaske mer babytøy og/eller bleier, og bestille stellematte, som jeg stadig glemmer. Og noe bleiegreier, et par bleieposer (til de brukte) og sjekke mengden bleier. Vi bruker altså tøybleier.
Ja det skal du ikke se bort ifra... Tenker litt det jeg også.Ender vel opp drittlei på overtid om en måned....
Ja, vettu den senga altså!! På den fødestua jeg var på sist så var det bare fødeseng. Kjempehard!!! Også hadde jeg så vondt i bekkenet i tillegg. Huff! Håper virkelig det er en annen seng innpå denne gangen. Kanskje det jeg gruer meg mest til ved hele fødselen...Vi har vært på fødselssamtale og omvisning på føden i dag, bare 5 dager igjen til jeg kan føde på lokalsykehuset hvis det skulle skje noe. Var helt ok, jeg syns alltid sånne samtaler er kleint. Det blir for mye fokus på meg og det liker jeg ikke. Virket veldig rolig og hjemmekoselig, men veldig slitent i forhold til hva jeg er vant til. Fødesenga så ut som en hard benkHeldigvis vanlig seng ved siden av til alt annet enn siste fasen.
Nå skal jeg snart ordne meg til middag med jobben, det blir koselig![]()
Om du har mulighet vil jeg absolutt anbefale å føde i badekarVi har vært på fødselssamtale og omvisning på føden i dag, bare 5 dager igjen til jeg kan føde på lokalsykehuset hvis det skulle skje noe. Var helt ok, jeg syns alltid sånne samtaler er kleint. Det blir for mye fokus på meg og det liker jeg ikke. Virket veldig rolig og hjemmekoselig, men veldig slitent i forhold til hva jeg er vant til. Fødesenga så ut som en hard benkHeldigvis vanlig seng ved siden av til alt annet enn siste fasen.
Nå skal jeg snart ordne meg til middag med jobben, det blir koselig![]()
Om du har mulighet vil jeg absolutt anbefale å føde i badekarDet varme vannet er smertelindring i seg selv, du får lettere forandret stilling siden kroppsvekten din blir lettere i vannet, og det er en fin overgang for babyen også
![]()
Poden ligger i samme stilling strutter med rompa rett ut under det første ribbeina og sparker mot venstre side. Han har prøvd seg et par ganger på den stillingen på venstre side men havner fort tilbake på høyre side. Så jeg har litt vekt forskjellVeldig uvant å kjenne alle sparkene på høyresiden. Hun har nesten hele tiden siden jm først sjekket leie i uke 24 lagt med hodet ned, ryggen langs min høyre side og sparket mot venstre.
Jeg kommenterte det til min mann på venterommet i dag, hva i all verden driver hun med nå da, bevegelse her borte??
Og jada, jm finner hodet ned, ryggen langs min venstre side, og sparkene går derved mot høyre.
Visstnok den ideelle posisjon for fødsel, men uvant.
Poden ligger i samme stilling strutter med rompa rett ut under det første ribbeina og sparker mot venstre side. Han har prøvd seg et par ganger på den stillingen på venstre side men havner fort tilbake på høyre side. Så jeg har litt vekt forskjell![]()