Skravletråd

Er det flere som føler seg veldig usosial for tiden? Jeg vil helst ikke ha besøk, eller dra på besøk. Vil helst ligge på sofaen hjemme aleine eller med kjæresten :p er veldig kjedelig, men orker bare ikke å være sosial!
I dag skal jeg til healing som plutselig jeg fikk behov for. Og på en liten times besøk hos svigers der svigerfar feirer bursdag. Men orker ikke å være lenge. Men jeg føler at alle har så lyst å treffe meg både nå og på sykehuset og etter jeg har født at jeg blir litt stresset :p
Jeg er rimelig usosial for tiden ja, men har en veldig sosial jobb. Vil helst ligge på sofaen etter at ungene har lagt seg

Nam nam!! Havrekulene ser bare litt gode ut da!! :D

God bedring til datteren din! Håper hun blir frisk igjen snart!
Tusen takk :) Hun er mest sutrete og blir fort lei/sliten, så det kan neppe være så alt for ille ;) Har riktignok hatt vondt i halsen, men det værste er over.

Havrekulene er bare smør, sukker, kaffe, kakao og havregryn, så det er så enkelt at til og med jeg klarer det ;)

Er det flere som føler seg veldig usosial for tiden? Jeg vil helst ikke ha besøk, eller dra på besøk. Vil helst ligge på sofaen hjemme aleine eller med kjæresten :p er veldig kjedelig, men orker bare ikke å være sosial!
I dag skal jeg til healing som plutselig jeg fikk behov for. Og på en liten times besøk hos svigers der svigerfar feirer bursdag. Men orker ikke å være lenge. Men jeg føler at alle har så lyst å treffe meg både nå og på sykehuset og etter jeg har født at jeg blir litt stresset :p
Er faktisk kjempesosial for tiden. Litt overrasket egentlig med tanke på hvordan formen er til tider. Men så er jeg jo plutselig i så fin form. Så da blir det en del venninnebesøk:) Koselig! Men jeg er jo kommer mye kortere enn deg. Og jeg ser for meg at ukene framover blir slik du beskriver.
Blir da nok tid fremover til å dra på besøk til folk;) Bare man får ta det litt med ro den første tiden med babyen:) Kos deg hjemme og lad opp du:)

Hadde så mye jeg ville ta igjen nå når vesla endelig var klar til å leveres i bhg igjen. Det straffet seg såklart.. Stein hard mage og skikkelig vondt i bekkenet! Men fikk laget min jule-svakhet: havregrynskuler! :) ❤️Vis vedlegget 151445
Men så snart jeg satte meg ned og var ferdig, ringte de såklart fra bhg om at hun ikke var helt i slag likevel. Hun som nærmest dreiv meg til vannvidd i går fordi hun løp sånn rundt.. Blir nok en tur til legen i morgen gitt.
Ahh, det så godt ut :D hva er inni?

Flere som sliter veldig med å finne en god sitte/liggestilling i sofa eller seng? Vrir meg konstant uansett om jeg er i sofaen eller senga, blir sprø! Nå føles magen helt stappa :confused: Type veldig ubehagelig og ikke plass til noe...

Flere som sliter veldig med å finne en god sitte/liggestilling i sofa eller seng? Vrir meg konstant uansett om jeg er i sofaen eller senga, blir sprø! Nå føles magen helt stappa :confused: Type veldig ubehagelig og ikke plass til noe...
Ja! Klarer rett og slett ikke å sitte behagelig. Eller ligge på sofaen. Men senga er stort sett god da. Etter jeg har snudd meg frem og tilbake en god del ganger :)

Ja! Klarer rett og slett ikke å sitte behagelig. Eller ligge på sofaen. Men senga er stort sett god da. Etter jeg har snudd meg frem og tilbake en god del ganger :)
Misunner deg at senga er god! Det er den ikke her... Vanligvis veldig god da

Jeg sliter også veldig med sitte og liggestilling i både sofa og seng :(
Ikke ble som er godt!! Enten er det bekkenet, eller så er det ryggen eller nakken som gjør vondt.. Er til å bli sprø av :/

Veldig kjedelig :( men klarer du å sovne til slutt? Og våkner du evt av at det er ubehagelig?
Sovner til slutt, men våkner så fort jeg rører meg pga smerter og da sliter jeg med å sovne igjen. Heldigvis bare en mnd igjen! Blir godt med ferie og mulighet til å kunne sove litt på dagen når jeg trenger det.
Jeg sliter også veldig med sitte og liggestilling i både sofa og seng :(
Ikke ble som er godt!! Enten er det bekkenet, eller så er det ryggen eller nakken som gjør vondt.. Er til å bli sprø av :/
Ja det er jeg helt enig i! Søvnmangel gjør mye med hodet altså, jeg merker det sveiver litt for sakte noen ganger...

Er faktisk ikke så usosial, men er sjelden det da;-) Er jeg for lenge hjemme uten å treffe folk blir jeg sprø:-P Sist var jeg på besøk både her og der selv etter passert termindato:-) Men dette er vel litt individuelt, mannen er mye mer introvert enn meg og trenger ofte mye tid alene evt. bare med meg og blir stressa av å treffe for mye folk:-) Og er helt greit å ikke ville treffe folk når man er sliten:-)

Senga klarer jeg stort sett, da kan jeg ligge på sida med pute mellom beina (og vi har god myk seng;-) ), men sofaen er en annen sak... Sitter ofte slik jeg er vant til, og angrer etterpå, da jeg får vondt i bekkenet av å sitte slik:-P Vi har noen helt fantastiske stoler på tv-/datarommet, type skinnstoler med god polstring, breie og gode og hvor vi kan vippe opp fotbrett og så dytte stolene godt bak. Der sitter jeg fortsatt godt:-D

Sovner til slutt, men våkner så fort jeg rører meg pga smerter og da sliter jeg med å sovne igjen. Heldigvis bare en mnd igjen! Blir godt med ferie og mulighet til å kunne sove litt på dagen når jeg trenger det.

Ja det er jeg helt enig i! Søvnmangel gjør mye med hodet altså, jeg merker det sveiver litt for sakte noen ganger...

Hehe, ja det gjør det.. Når det går flere dager i strekk hvor jeg ikke har sovet mer enn et par timer føler jeg at jeg er helt zoombie i hodet!!

Heldigvis har jeg etter slike søvnløse perioder en natt eller to hvor jeg sover godt og er helt bevisstløs.. Det pleier å hjelpe for huet!! :D

Huff.. Er så spent på sv.kontroll på fredag. Kjenner at babyen ligger på tvers nå. Uten tvil. Men jeg er så redd for at legen bare skal si at han kommer til å snu seg med hode ned, og at jeg må vente helt til kontroll i uke 38 (er 35 nå) med å få vite om han faktisk har snudd.

Sist gikk bare vannet uten forvarsel.
Så da synes jeg det er litt utrygt å bare vente å se. Hmm.. Bare tanker midt på natta.. Bekymringer som sikker går over...

Huff.. Er så spent på sv.kontroll på fredag. Kjenner at babyen ligger på tvers nå. Uten tvil. Men jeg er så redd for at legen bare skal si at han kommer til å snu seg med hode ned, og at jeg må vente helt til kontroll i uke 38 (er 35 nå) med å få vite om han faktisk har snudd.

Så da synes jeg det er litt utrygt å bare vente å se. Hmm.. Bare tanker midt på natta.. Bekymringer som sikker går over...

Skjønner godt at du er bekymret for det, siden vannet ditt gikk uten forvarsel første gang!

Jeg ville helt klart ha tatt opp denne bekymringen med legen uansett hva han/hun sier på fredag. Det er viktig å få pratet ut om alle disse bekymringene som kommer, slik at man slipper å gå rundt å være urolig. Det påvirker jo babyen etterhvert også!!

Krysser fingrene for at lille babyen din snur seg med hodet ned snart <3

Sender over gode og varme tanker :)

Ta det absolutt opp med legen

Dog er det vel for tidlig med ytre vending enda, snur seg bare bare tilbake da, man venter vel til ca 38 uker med det?

Dog, du bør få vite hva du skal gjøre om vannet går med ungen på tvers.

Jeg kjenner ei som hadde baby i et leie som ikke kan fødes, og vannet gikk, det var ambulanse til sykehuset mener jeg, også ordnet de det. Hun fikk ikke rier da

Søstra mi var gravid med tvillinger hvor ene lå i tverrleie. Der ble de ks. Og som Sara skriver, går vannet skal du legge deg deg ned å få tak i ambulanse. Samme beskjeden fikk søsteren min.

Back
Topp