Skravletråd

Her skal jeg på bassengtrening. Gleder meg, det er så innmari godt for kroppen og bare flyte i det varme vannet :)
det hørtes himmelsk ut, var på svømmingen på mandag, men ble glodd ned av alle, så følte meg egenlig ikke så smart,,,,, og siden jeg ikke bruker briller føltye jeg meg heller ikke noe smarte når synet ikke er så bra;P

Det ble middag ute i går!! :D Vi spiste ute på Egon :D Nam

Ble faktisk ikke mye avvik fra planen i går heller :p
Sovna for en halv time under klesvaskingen, men heldigvis hjalp mamma meg med klærne..

I natt sov jeg så utrolig godt!! :D Det var digg, føler meg som er nytt menneske :D
Så bra!! Både at dagen gikk fint og at du fikk ei godt natts søvn:):)

det hørtes himmelsk ut, var på svømmingen på mandag, men ble glodd ned av alle, så følte meg egenlig ikke så smart,,,,, og siden jeg ikke bruker briller føltye jeg meg heller ikke noe smarte når synet ikke er så bra;P
Så kjedelig da :( dette var heldigvis svømming for gravide, så da er vi alle i samme situasjon :)

Så kjedelig da :( dette var heldigvis svømming for gravide, så da er vi alle i samme situasjon :)
så kult har ikke funnet noe slikt her, bare baby svømming. men gubben er stor støtte, og siden jeg ikke kan se så mye uten briller så er det litt komisk også se ansiktene som glaner på deg med utrykk fra piccasobilder;P

så kult har ikke funnet noe slikt her, bare baby svømming. men gubben er stor støtte, og siden jeg ikke kan se så mye uten briller så er det litt komisk også se ansiktene som glaner på deg med utrykk fra piccasobilder;P
Hehe. Godt å ha gubben da hvertfall :-)
Har du planer om babysvømming da?

Hva skal folk glane sånn for da? Syns generelt folk er ganske flinke til å glane ellers også. Vi er da bare gravide?! :-P Jeg har ikke på briller når jeg er i svømmehallen så da kan folk glane så mye de vil uten at jeg merker det :-P i tillegg har det vært noen innvandrere som har oppført seg rarere enn meg så har trøsta meg med det :-P

Hva skal folk glane sånn for da? Syns generelt folk er ganske flinke til å glane ellers også. Vi er da bare gravide?! :p Jeg har ikke på briller når jeg er i svømmehallen så da kan folk glane så mye de vil uten at jeg merker det :p i tillegg har det vært noen innvandrere som har oppført seg rarere enn meg så har trøsta meg med det :p
hahah, ikke helt skjønt det jeg heller, men jeg legger ikke merke til det ellers, men gubben sier at de glaner uansett hvor jeg er!lol

Er det flere som føler seg veldig usosial for tiden? Jeg vil helst ikke ha besøk, eller dra på besøk. Vil helst ligge på sofaen hjemme aleine eller med kjæresten :p er veldig kjedelig, men orker bare ikke å være sosial!
I dag skal jeg til healing som plutselig jeg fikk behov for. Og på en liten times besøk hos svigers der svigerfar feirer bursdag. Men orker ikke å være lenge. Men jeg føler at alle har så lyst å treffe meg både nå og på sykehuset og etter jeg har født at jeg blir litt stresset :p

hahah, ikke helt skjønt det jeg heller, men jeg legger ikke merke til det ellers, men gubben sier at de glaner uansett hvor jeg er!lol

Hadde en mann som virkelig nistirra på magen min her en dag det er skikkelig ubehagelig. Greit at folk ser og at magen trekker oppmerksomhet men er jo måte på hvor uhøffelig man skal være...

Hadde en mann som virkelig nistirra på magen min her en dag det er skikkelig ubehagelig. Greit at folk ser og at magen trekker oppmerksomhet men er jo måte på hvor uhøffelig man skal være...

Egenlig aldri hatt den vanen å legge merke til at folk er gravide eller ikke, så jeg skjønner meg heller ikke på den!

Hadde så mye jeg ville ta igjen nå når vesla endelig var klar til å leveres i bhg igjen. Det straffet seg såklart.. Stein hard mage og skikkelig vondt i bekkenet! Men fikk laget min jule-svakhet: havregrynskuler! :) ❤️ImageUploadedByBV Forum1450277408.759355.jpg
Men så snart jeg satte meg ned og var ferdig, ringte de såklart fra bhg om at hun ikke var helt i slag likevel. Hun som nærmest dreiv meg til vannvidd i går fordi hun løp sånn rundt.. Blir nok en tur til legen i morgen gitt.

Hadde så mye jeg ville ta igjen nå når vesla endelig var klar til å leveres i bhg igjen. Det straffet seg såklart.. Stein hard mage og skikkelig vondt i bekkenet! Men fikk laget min jule-svakhet: havregrynskuler! :) ❤️Vis vedlegget 151445
Men så snart jeg satte meg ned og var ferdig, ringte de såklart fra bhg om at hun ikke var helt i slag likevel. Hun som nærmest dreiv meg til vannvidd i går fordi hun løp sånn rundt.. Blir nok en tur til legen i morgen gitt.

Nam nam!! Havrekulene ser bare litt gode ut da!! :D

God bedring til datteren din! Håper hun blir frisk igjen snart!

Hadde så mye jeg ville ta igjen nå når vesla endelig var klar til å leveres i bhg igjen. Det straffet seg såklart.. Stein hard mage og skikkelig vondt i bekkenet! Men fikk laget min jule-svakhet: havregrynskuler! :) ❤️Vis vedlegget 151445
det så digg ut håper du vil føle deg bedre;)

Er det flere som føler seg veldig usosial for tiden? Jeg vil helst ikke ha besøk, eller dra på besøk. Vil helst ligge på sofaen hjemme aleine eller med kjæresten :p er veldig kjedelig, men orker bare ikke å være sosial!
I dag skal jeg til healing som plutselig jeg fikk behov for. Og på en liten times besøk hos svigers der svigerfar feirer bursdag. Men orker ikke å være lenge. Men jeg føler at alle har så lyst å treffe meg både nå og på sykehuset og etter jeg har født at jeg blir litt stresset :p

ganske enig med deg jeg er ganske usosial i bunn og grunn, viss jeg vil gjøre noe vil jeg egenlig ha med gubben, men kan ikke akkurat putte han i lomma;P

usen takk! Det hjelper nok når kvelden kommer. Gubben sin tur til å legge jentungen, og da skal jeg ha en varm dusj, sløve i sofaen, og tidlig i seng! Eller.. Det er iallfall planen da ;)
så lenge du har en plan så er det alltid en mulighet;P

Back
Topp