TakkGratulerer så mye med dagen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkGratulerer så mye med dagen![]()
Jeg lader svinerull med sopp og 2 roastbiff, en vanlig og en med julesmak (marinert i rødvin, appelsin, nellik og kanel).
Mamma lager sylte og leverpostei og så bytter vi litt
Ja hehe. Her var det en som våkna for litt sidenJa, sant.. Plutselig sover de kortere eller lengre enn ellers![]()
Men det går seg nok til etterhvert det og![]()
Mhm, gikk fintSpennende med 3 mnd kontroll
Hvor lenge blir mannen borte da?
Jeg skal vaske klær, pakke inn gaver og bake litt tror jeg![]()
Han jobber til vanlig i Norge 20 min hjemme ifra. Men med jobben så er det en del reiser. Han reiser rundt i alle land ved kysten omtrent. Men også rundt i norge. Så han er jo en del borte. Ofte borte 1 uke av gangen. Noen ganger kortere eller lengere...Han som jobber i canada eller? Synes å ha lest noe i forbifarta om det![]()
Krysser fingrene for at di tøtte tar det like fint![]()
Ah. Synes jeg leste noe om Canada i denne tiden. Kan hende jeg så feil [emoji14] Hvordan går det å være så mye alene med snuppa da?Han jobber til vanlig i Norge 20 min hjemme ifra. Men med jobben så er det en del reiser. Han reiser rundt i alle land ved kysten omtrent. Men også rundt i norge. Så han er jo en del borte. Ofte borte 1 uke av gangen. Noen ganger kortere eller lengere...
Oj :O uff,liker ikke sånne netterNeivar våken 3 timer inatt
![]()
Kan du ikke dra innom å snakke med de i skranken? Jeg har noen ganger dratt ned dit for jeg veit at på telefonen er de vridne..Og det verste er at de har såye unødvendig makt. Jeg fikk jo ikke legetime, noe jeg sårt trengte!
Da blir sikkert bilen glad![]()
Alle leger har jo telefontid.. be om å få telefontime med legen idag! Det haster, og de trenger egentlig ikke vite hva det er. Det trenger bare legen å gjøre.Hadde jeg bare fått snakket med legen, hadde jo han fortstått. Trenger jo egentlig ikke time engang.
Sov godtDa skal jeg sove litt![]()
Hahah. De søte små og kommentarene deres altsåHolder på å smelte sukker for å montere pepperkakehuset.
Frøkna kommer og spør om hun kan hjelpe.
Jeg sier ikke denne gang, siden det er veldig varmt og man kan lett brenne seg.
Hun ser på meg med store øyne og sier: Mamma, da må du bruke solkrem
Oj :O uff,liker ikke sånne netter![]()
Ja hehe. Her var det en som våkna for litt sidensååå blid
![]()
Tar igjen litt søvn for inattHer sover han nå... Har sovet i 1,5time.. Og vi skulle egentlig vært hos svigers kl12haha
Det er nok gjerne det, ja.Jepp, denne uka er vel den mest hektiske i året!![]()
Tar igjen litt søvn for inatt![]()
Svigers skjønner vel om dere blir litt sene. Hakke så lyst å vekke en liten kar når han endelig sover :å
Det var jo det viktigsteJa, syns det var veldig sløvt av dem egentligmenmen.. Fikk med meg kampen ihvertfall
![]()