Skravletråd desember

Spennende med 3 mnd kontroll:D
Hvor lenge blir mannen borte da?
Jeg skal vaske klær, pakke inn gaver og bake litt tror jeg:D
Mhm, gikk fint ;) Litt grining når hu fikk vaksine da, men det er jo vanlig ;)
Han har billett hjem på fredag, men han kan jo gjøre om billetten også da... Men håper på fredag, for vi må kjøre rundt med jukegaver, handle, vaske og skaffe juletre før jul..
Hørtes ut som en koselig juleforbtedelses dag ;)
Tenkte å bake litt etterpå. Tror snuppa vil sove en del etterpå fordi hun ble holdt våken fra 8 til kontrollen kl. 10 (sovna 2-5min i bilstolen bare). Og hu pleier å sove til kl.11-12. Så hun var trøtt og grinete frem til ammingen nå. Og i tillegg fått vaksiner. Så da vil hun nok sove en del. ;)

Han som jobber i canada eller? Synes å ha lest noe i forbifarta om det :)

Krysser fingrene for at di tøtte tar det like fint ;)
Han jobber til vanlig i Norge 20 min hjemme ifra. Men med jobben så er det en del reiser. Han reiser rundt i alle land ved kysten omtrent. Men også rundt i norge. Så han er jo en del borte. Ofte borte 1 uke av gangen. Noen ganger kortere eller lengere...

Han jobber til vanlig i Norge 20 min hjemme ifra. Men med jobben så er det en del reiser. Han reiser rundt i alle land ved kysten omtrent. Men også rundt i norge. Så han er jo en del borte. Ofte borte 1 uke av gangen. Noen ganger kortere eller lengere...
Ah. Synes jeg leste noe om Canada i denne tiden. Kan hende jeg så feil [emoji14] Hvordan går det å være så mye alene med snuppa da?

Og det verste er at de har såye unødvendig makt. Jeg fikk jo ikke legetime, noe jeg sårt trengte!

Da blir sikkert bilen glad :)
Kan du ikke dra innom å snakke med de i skranken? Jeg har noen ganger dratt ned dit for jeg veit at på telefonen er de vridne..

Holder på å smelte sukker for å montere pepperkakehuset.
Frøkna kommer og spør om hun kan hjelpe.
Jeg sier ikke denne gang, siden det er veldig varmt og man kan lett brenne seg.
Hun ser på meg med store øyne og sier: Mamma, da må du bruke solkrem

Hadde jeg bare fått snakket med legen, hadde jo han fortstått. Trenger jo egentlig ikke time engang.
Alle leger har jo telefontid.. be om å få telefontime med legen idag! Det haster, og de trenger egentlig ikke vite hva det er. Det trenger bare legen å gjøre.

Holder på å smelte sukker for å montere pepperkakehuset.
Frøkna kommer og spør om hun kan hjelpe.
Jeg sier ikke denne gang, siden det er veldig varmt og man kan lett brenne seg.
Hun ser på meg med store øyne og sier: Mamma, da må du bruke solkrem
Hahah. De søte små og kommentarene deres altså :D

Her sover han nå... Har sovet i 1,5time.. Og vi skulle egentlig vært hos svigers kl12 :p haha
Tar igjen litt søvn for inatt ;)
Svigers skjønner vel om dere blir litt sene. Hakke så lyst å vekke en liten kar når han endelig sover :å

Tar igjen litt søvn for inatt ;)
Svigers skjønner vel om dere blir litt sene. Hakke så lyst å vekke en liten kar når han endelig sover :å

Ja, han har jo litt å ta igjen :p
De har ikke så mye annet valg enn å vente :p kan jo ikke vekke han, nei :o

Back
Topp