Skravletråd desember

Ja, det var en kjip natt :o
Hm..nå er jeg våken igjen, og han sover ennå.. Egentlig skulle han snart hatt første lur.. Så denne dagen blir nok og litt rar :p så har vi liksom planer hele dagen og :p
Jeg syns det er litt stress når disse powernappene blir senere enn planlagt :p her så er vi i perioden "powernap på under 30 min" :(

Enkelte legesekretærer/helsesekretærer burde ikke jobbet med det de jobber med! Blir så sint!!! *ut med dagens frustrasjon*

Ellers har dere hatt en fin start på dagen? :)
Usj, noenganger skulle man tro man spurte etter audiens med kongen! Ringte feks en gang da jeg var 15 uker på vei, og plutselig begynte å blø nedentil. Fikk bare beskjed om at hvis det var spontanabort så kunne de ikke gjøre noe allikevel, så hun nekta til og med å legge igjen beskjed til legen, så han evt kunne ringe meg eller noe.

Enkelte legesekretærer/helsesekretærer burde ikke jobbet med det de jobber med! Blir så sint!!! *ut med dagens frustrasjon*

Ellers har dere hatt en fin start på dagen? :)
Helt enig møtt en sykepleier som tar vare på demense helt ut uten snev av empati . Og evne til å se andre mennesker i det hele tatt. Helt klart om hun kommer tilbake til sykehuset så bytter jeg sykehus....

Usj, noenganger skulle man tro man spurte etter audiens med kongen! Ringte feks en gang da jeg var 15 uker på vei, og plutselig begynte å blø nedentil. Fikk bare beskjed om at hvis det var spontanabort så kunne de ikke gjøre noe allikevel, så hun nekta til og med å legge igjen beskjed til legen, så han evt kunne ringe meg eller noe.
Sånn var det på gamle legekontorer mitt også. Glad fastlegen min flyttet over til nytt kontor, og lot de sure kjerringene være igjen.

Jeg syns det er litt stress når disse powernappene blir senere enn planlagt :p her så er vi i perioden "powernap på under 30 min" :(

Uff :p
Her har jeg og prøvd å styre sovingen litt på dagtid..men det funker bare ikke :p
Er bare de siste to nettene han har begynt å være sånn våken da :o

Det slapp jeg.
Var i seng kl 00:40, og for en gangsskyld sovnet jeg med en gang, problemet var bare at lille U våknet kl 01:00, og jeg fikk ikke sove igjen før kl 3 siden han var våken.
Opp kl 7

Uff, kjipt med sånne netter.. Her måtte jeg trille han i vogna i stua. Og siden vogna ikke får plass på rommet vårt måtte jeg jo bare sove her :p

Sånn var det på gamle legekontorer mitt også. Glad fastlegen min flyttet over til nytt kontor, og lot de sure kjerringene være igjen.
Ja, er helt utrolig av og til. Forstår ikke at man orker å jobbe med mennesker, når man tydelig mistrives så mye!

Herlighet! Gikk det bra?
Her mente hun legesekretæren at jeg ikke kunne få legetime før i januar, fordi det ikke var en hastesak (jeg ringte for å få 100% sykemelding pga bekkenet, istedenfor 80% som jeg har nå). For i dag hadde hun bare hastetimer.

Herlighet! Gikk det bra?
Her mente hun legesekretæren at jeg ikke kunne få legetime før i januar, fordi det ikke var en hastesak (jeg ringte for å få 100% sykemelding pga bekkenet, istedenfor 80% som jeg har nå). For i dag hadde hun bare hastetimer.
Herregud e de sant??

Back
Topp