Ja jeg har skjønt det . Tener niesen mi får de. 50 kr er jo røverprisSing sang er fantastisk. Tuppas første kalenderen før jul var en ny sang hver dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg har skjønt det . Tener niesen mi får de. 50 kr er jo røverprisSing sang er fantastisk. Tuppas første kalenderen før jul var en ny sang hver dag![]()
Dårlig at du ikke har fått svar da:/
Mulig de svarer i morgen da..
Bra det hjalp i dag da![]()
Yes har så lyst på detDet er fint da![]()
Imponerende og kreativt!Takknei, hakke prøvd på klær enda :O men skal begynne snart
laga gardiner, smekker, gulpekluter, siklesmekker, sengesett, vanntette stelleunderlag og diverse annet
![]()
Oi, det hørtes ikke bra ut. Nei, dessverre. Det er vel ikke annet å gjøre enn å prøve å finne ut hva som gjør minst vondt.Bekkenet er virkelig helt krise! Har du noen forslag til hva som kan hjelpe?![]()
Ja jeg har skjønt det . Tener niesen mi får de. 50 kr er jo røverpris
Takknei, hakke prøvd på klær enda :O men skal begynne snart
laga gardiner, smekker, gulpekluter, siklesmekker, sengesett, vanntette stelleunderlag og diverse annet
![]()

Ja, har alltid hatt forskjellige ting som har funket, men ikke i helgenOi, det hørtes ikke bra ut. Nei, dessverre. Det er vel ikke annet å gjøre enn å prøve å finne ut hva som gjør minst vondt.
Håper du føler deg bedre snart. Skjønner nedtellinga!![]()
God natt! Sov godtNei, nå tikker klokka mot leggetid. God natt, alle sammen!![]()
Ny dose. Har du vont??Bare 45 min til ny dose med smertestillende kan tasheia heia
God natt till dere sov gottGod natt
Må legge meg med kb.
Håper han sover godt for jeg har tv imorgen å trenger søvn
Varfør?? hvor har du smerter?Veldighele helgen har vært et helvete
![]()
Uff, høres igrunnen ikke så bra ut. :/Huff! Nei, her er det mye skummelt som må ut![]()
God natt sov gott. Snakkas imonNei, nå tikker klokka mot leggetid. God natt, alle sammen!![]()
Sove godt!Nei, nå tikker klokka mot leggetid. God natt, alle sammen!![]()