God nattGod natt
Må legge meg med kb.
Håper han sover godt for jeg har tv imorgen å trenger søvn
Håper dere får sove begge to
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God nattGod natt
Må legge meg med kb.
God nattGod natt
Må legge meg med kb.
Hva kjøpte du??Var innom bokklubben en tur. Ups ble litt fattigere
Blir bursdagsgaver. Fikk brukt bonuskronene også i tillegg til heftig rabatt så det ble litt over 200 kr for 6 bøker og en pakke med sing sang kortDet er jo noe man har bruk for da![]()
Uff, er du dårlig?Bare 45 min til ny dose med smertestillende kan tasheia heia
Står rett nedenforHva kjøpte du??![]()
Samme som her da. Jeg pleier liksom å få noe jeg har bruk for. I fjor var det pc året før var det klokke og briller. I år trenger jeg liksom ingenting.Alt fra 500-3000
Takk det håper jeg ogsåGod natthåper dere får sove godt
![]()
Eller så får du foreslå hviskeleken jevnligHahha. God ide![]()
TakkFlink du ersyr du mye klær selv?
Jeg tror jeg får kindle som ønsketSamme som her da. Jeg pleier liksom å få noe jeg har bruk for. I fjor var det pc året før var det klokke og briller. I år trenger jeg liksom ingenting.
Så lurt da. Veldig god pris i alle fallBlir bursdagsgaver. Fikk brukt bonuskronene også i tillegg til heftig rabatt så det ble litt over 200 kr for 6 bøker og en pakke med sing sang kort
Sing sang er fantastisk. Tuppas første kalenderen før jul var en ny sang hver dagBøker og sing sang kort
Eller ovenforStår rett nedenfor
Haha. Må foreslå den annahvert minutt for om man ber det være litt stille grunnet ungen sover, så må man si det på nytt like etter.Eller så får du foreslå hviskeleken jevnlig![]()
Bekkenet er virkelig helt krise! Har du noen forslag til hva som kan hjelpe?Uff, er du dårlig?
Ja det var det så absoluttSå lurt da. Veldig god pris i alle fall![]()
Oooh er den god? Tydelig at denne må prøves ut![]()
Ah! Jeg hadde gått på veggen! Sier ikke mannen noe?Haha. Må foreslå den annahvert minutt for om man ber det være litt stille grunnet ungen sover, så må man si det på nytt like etter.![]()
![]()