Skravletråd desember

Gubben er kjørt på jobb og skal sove en time til er så kvalm at halve kunne ha vært nok. Poden har funnet til rette igjen på høyre side etter mye vandring i natt:)

Hele helga har hvert det.
Så kos :)
Nå er ei venninne på over natting. Hu bor 3 timer unna. Så blir det avreise for samboeren til Canada i morgen og lillemor skal på 3-mnd kontroll. Spent på vaksinene og resten av kontrollen!
Du skal i morgen da?
Spennende med 3 mnd kontroll:D
Hvor lenge blir mannen borte da?
Jeg skal vaske klær, pakke inn gaver og bake litt tror jeg:D

Du får ligge helt i ro og håpe det roer seg. Sov godt!
Det blir bedre når jeg sover litt, men i dag våknet jeg litt småuggen, når jeg tenker tilbake på.det jeg spiste i går så er det kanskje ikke så rart :p mye mer søtt enn jeg er vant til, og ikke noe mat etter kl 17 30, det er for lite . Håper det blir bedre i dag :)

God morgen :) her våknet N og var tørst klokken 08:23 og hun ligger på meg og delvis sover. Jeg prøver å få tak i riksen ang 28, men opptatt :p prøver igjen snart :) hva skal dere idag? :)

I dag sov vi lenge, måtte vekke tuppa 8.15, herlig. Hun var nok sliten etter bursdagen og våknet kun en gang i natt. Hurra.
I dag skal jeg levere tuppa i bhg, pakke noen gaver og prøve å få sendt de. Så passe nevøen min og etter det skal vi alle sammen til Trondheim å handle julegaver til hverandre.

God morgen alle sammen.

Back
Topp