Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen!God morgen![]()
Jeg har aldri angret ihvertfallJeg må ta en runde og se om jeg finner et som er bra![]()
Så detStår rett nedenfor
Ja det var moro!!Ja, og jaggu vant vi og![]()
Nei, man må jo ikke overdriveHåhå, nåja. Da hadde jeg nok velvillig skubba badet og kokkelert idet uendelige. Noe jeg ikke gjør![]()
God morgenGod morgen![]()
God morgen![]()
God morgen!![]()
God morgenGod morgen![]()
Strålende daff søndagHoho, endte opp med å se bølgen med min kjære i kveld, så ble visst lite skravling. Har dere hatt en fin dag?
Spennende med 3 mnd kontrollHele helga har hvert det.
Så kos![]()
Nå er ei venninne på over natting. Hu bor 3 timer unna. Så blir det avreise for samboeren til Canada i morgen og lillemor skal på 3-mnd kontroll. Spent på vaksinene og resten av kontrollen!
Du skal i morgen da?
Så herlig
Det blir bedre når jeg sover litt, men i dag våknet jeg litt småuggen, når jeg tenker tilbake på.det jeg spiste i går så er det kanskje ikke så rartDu får ligge helt i ro og håpe det roer seg. Sov godt!
Fortsatt feber :/ fikk time senest mulig for da er det litt mildere ute og hun kan få sove utSå herlig
Håper hun er i bedre form idag!
HahaJa må ha et feste på bæreselen til lillebror da som jeg kan feste den på![]()
Vrien sovegutt??Noen våkne? Her må jeg visst kjøre vogn rundt i stua inatt![]()
Sov godtGubben er kjørt på jobb og skal sove en time til er så kvalm at halve kunne ha vært nok. Poden har funnet til rette igjen på høyre side etter mye vandring i natt![]()