Skravletråd desember

Jeg gikk å la meg kl 7 i går var helt skudt, men våknet 8 ganger i natt så det blir en tidlig kveld i dag også. Samboern har ikke noe imot det, han jobber like hardt for dagen;P

Du da?
Jeg la meg klokken 21 i går, så var ikke så langt bak. :p veldig sliten for tiden, merker julestria tar på nå som jeg er såpass gravid. I fjor hoppet jeg rundt med vaskefilla før jeg løp gjennom senteret og gjorde ærender. I år blir jeg helt kaputt. :p
Deilig å ha muligheten til å legge seg tidlig. Og i morgen kan jeg sove så lenge jeg vil, for da er det jo helg og skolefri, og da sover vesla uansett lenger enn meg. :p
Har du noen planer i helgen?

Planer idag da?

UL kontroll på sykehuset.for å finne ut om poden vokser for fort, eller om han bare vokser i sin egen kurve og ikke bryr seg om hva som er normalt for slike små poder ;P

Så all dagens arbeid er unnagjort (tror hestene syntes det var like tidlig XD )

God morgen :-). Fått sove helt til 06.45 her:-). Håper vi nå begynner å få denne søvnen til mini på bedring:-). Tydeligvis i ferd med å klare å finne søvnen selv på kvelden og sove til halv 7-7.. Nå gjenstår det bare å få han til å sove hele natten i egen seng:-). Og å sovne på dagtid uten at vi må trille vognen i hel:-)
God morgen:D
Det går stadig bedre hos dere!

Jeg la meg klokken 21 i går, så var ikke så langt bak. :p veldig sliten for tiden, merker julestria tar på nå som jeg er såpass gravid. I fjor hoppet jeg rundt med vaskefilla før jeg løp gjennom senteret og gjorde ærender. I år blir jeg helt kaputt. :p
Deilig å ha muligheten til å legge seg tidlig. Og i morgen kan jeg sove så lenge jeg vil, for da er det jo helg og skolefri, og da sover vesla uansett lenger enn meg. :p
Har du noen planer i helgen?

Hørtes jo delig ut;P

I dag gjorde jeg ukas siste stallvakt frii helg!!!!

Skal innom Ul på sykehuset , for å sjekke poden. Ellers er planene for i dag å hvile.
Skal sove lenger en vanelig i morgen, slik at gubben for tilbake litt energi etter disse to ukene, men Vi har en leilighet som skal tømmes av pakka esker og inn på lageret. Så det blir en del løfting og bæring på gutta på lørdag.
Søndag har jeg (med vetorett) holdt av til en ting......sove!

God morgen :) føler jeg er litt i koma her jeg sitter å gjesper :P alt bra med dere?

Hørtes jo delig ut;P

I dag gjorde jeg ukas siste stallvakt frii helg!!!!

Skal innom Ul på sykehuset , for å sjekke poden. Ellers er planene for i dag å hvile.
Skal sove lenger en vanelig i morgen, slik at gubben for tilbake litt energi etter disse to ukene, men Vi har en leilighet som skal tømmes av pakka esker og inn på lageret. Så det blir en del løfting og bæring på gutta på lørdag.
Søndag har jeg (med vetorett) holdt av til en ting......sove!
Åh, så spennende med ul! Høres ut som en stressende dag i morgen da, men deilig å få det gjort! Søndagen høres herlig ut! :D

God morgen :) føler jeg er litt i koma her jeg sitter å gjesper :P alt bra med dere?
God morgen du! Ta deg en kopp med kruttsterk kaffe! :D
Her er alt bra. Gleder meg til å henta vesla, så vi kan jule oss littegrann. :D
Du da?

God morgen du! Ta deg en kopp med kruttsterk kaffe! :D
Her er alt bra. Gleder meg til å henta vesla, så vi kan jule oss littegrann. :D
Du da?

Jeg drikker bare kaffe om det er bailys i den og det passer seg vel ikke akkurat nå :P
Hva skal dere gjøre for å jule dere da?

Skulle egentlig møte ei venninne til lunsj men det ser ikke ut til å bli noe. Men så skal jeg på julegave shopping i ettermiddag :)

Back
Topp