Skravletråd desember

God morgen :-). Fått sove helt til 06.45 her:-). Håper vi nå begynner å få denne søvnen til mini på bedring:-). Tydeligvis i ferd med å klare å finne søvnen selv på kvelden og sove til halv 7-7.. Nå gjenstår det bare å få han til å sove hele natten i egen seng:-). Og å sovne på dagtid uten at vi må trille vognen i hel:-)

god morgen :) da er det 1 time og 22 min til ul :) jeg snek meg til å høre lille så vet alt er bra <3 gleder meg bare til ul nå :) nå blir det å ikke bruke dopleren selv før neste fredag :) skal dra om 32 min :)

God morgen :). Fått sove helt til 06.45 her:). Håper vi nå begynner å få denne søvnen til mini på bedring:). Tydeligvis i ferd med å klare å finne søvnen selv på kvelden og sove til halv 7-7.. Nå gjenstår det bare å få han til å sove hele natten i egen seng:). Og å sovne på dagtid uten at vi må trille vognen i hel:)
Så deilig at dere begynner å få orden på det

God morgen :). Fått sove helt til 06.45 her:). Håper vi nå begynner å få denne søvnen til mini på bedring:). Tydeligvis i ferd med å klare å finne søvnen selv på kvelden og sove til halv 7-7.. Nå gjenstår det bare å få han til å sove hele natten i egen seng:). Og å sovne på dagtid uten at vi må trille vognen i hel:)
sikkert godt å få orden på soving :)

God morgen alle sammen
Håper dere får en fin dag
ha en fin dag du og :) er trøtt som ett helvette.... sovnet 2 i natt pga den bassen....... men jeg får se lille nurket så det kan ikke bli bedre start på helgen :)

god morgen :) da er det 1 time og 22 min til ul :) jeg snek meg til å høre lille så vet alt er bra <3 gleder meg bare til ul nå :) nå blir det å ikke bruke dopleren selv før neste fredag :) skal dra om 32 min :)
God morgen:-). Lykke til på ul:-). Går nok bra:-). Hvor langt er du på vei?

Back
Topp