Ja e vær VanligtTusen takkja og rett før blir jeg nervøs
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja e vær VanligtTusen takkja og rett før blir jeg nervøs
![]()
Takk ja blir spennende og se hvem som gjemmer seg inni derLycka till på ulalltid lika spennades
![]()
Får hoppas detJa utrolig herlig. Håper det vedvarer
![]()
Hvor langt e du på vei?? Alltid spennadesTakk ja blir spennende og se hvem som gjemmer seg inni der. Selv om h*n ennå er bitteliten
![]()
Du får se og komme deg over 3000 iallefall før du begynner!Takk. Går fremover. Men nå har jeg og fått masse systoff i posten. Med ugler på![]()
men har jo ikke tid til skravling om jeg syr!:O
Tidligere ville ikke lille U sovne dersom vi ikke var i rommet, han ble ensom.Hahah VÆLKOMEN de har hent her og.
God morgen! Sovet godt?God morgen jenter!
Mannen prøvde bare å få gutten til å sove og lå på gulvet på teppe ved siden av vuggen.Oi da. Smertefull for far? Fikk du han til å sove igjen?
God morgen! Idag slutter vesla tidlig på skolen, klokken 12. Så da skal vi bake litt og lage litt julepynt, tenker jeg. Så slappe av eller få besøk av ei venninne av henne. Du da?Godmorgon fredag wow det e helgVa har dere før planer idag??
God morgen til deg også.Godmorgon fredag wow det e helgVa har dere før planer idag??
Masse lykke til på ULlykke tiljeg skal også på UL, er litt skeptisk..... men det står sikkert bra til;P Bare poden ikke har vokst for mye!
De første månedene kunne vi sove til rundt 9. Så begynte han å våkne i 6 tiden:-/Får hoppas dethar mini alltid vart uppe tidigt eller ?
Effektive og flinke deg, og klokken er ikke 9 en gangGod morgen forresten
Nå har jeg vasket stua![]()
Så utrolig koseligKjenner lille nurket i magen mens jeg venter![]()
God morgen!God morgen forresten![]()
Nå har jeg vasket stua![]()
Neei!!!Hodepine fra H****** er tillbacks
tusen takkMasse lykke til på UL