God morgen forresten
Nå har jeg vasket stua![]()
god morgen det er effektivt på en fredags morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen forresten
Nå har jeg vasket stua![]()
Ånei, hvordan er den idag?Hodepine fra H****** er tillbacks
God morgen til deg.Neei!!!håper det er bedre nå!
God morgen! Sovet godt?
god morgen det er effektivt på en fredags morgen![]()
God morgen!![]()
Ja hehe plutselig kom det litt ekstra energiEffektive og flinke deg, og klokken er ikke 9 en gang
Nei den var langEn hel mnd er kort?
Jeg la meg klokken 21 i går, så var ikke så langt bak.Jeg gikk å la meg kl 7 i går var helt skudt, men våknet 8 ganger i natt så det blir en tidlig kveld i dag også. Samboern har ikke noe imot det, han jobber like hardt for dagen;P
Du da?
Planer idag da?
God morgenGod morgen. Fått sove helt til 06.45 her
. Håper vi nå begynner å få denne søvnen til mini på bedring
. Tydeligvis i ferd med å klare å finne søvnen selv på kvelden og sove til halv 7-7.. Nå gjenstår det bare å få han til å sove hele natten i egen seng
. Og å sovne på dagtid uten at vi må trille vognen i hel
![]()
Håper det gikk fintgod morgenda er det 1 time og 22 min til ul
jeg snek meg til å høre lille så vet alt er bra <3 gleder meg bare til ul nå
nå blir det å ikke bruke dopleren selv før neste fredag
skal dra om 32 min
![]()
Mye prat her jaSom dere skravet etter jeg la meg i går
Godmorgon Theresegjesp
har du Sovit gott?
Jeg la meg klokken 21 i går, så var ikke så langt bak.veldig sliten for tiden, merker julestria tar på nå som jeg er såpass gravid. I fjor hoppet jeg rundt med vaskefilla før jeg løp gjennom senteret og gjorde ærender. I år blir jeg helt kaputt.
Deilig å ha muligheten til å legge seg tidlig. Og i morgen kan jeg sove så lenge jeg vil, for da er det jo helg og skolefri, og da sover vesla uansett lenger enn meg.
Har du noen planer i helgen?
Åh, så spennende med ul! Høres ut som en stressende dag i morgen da, men deilig å få det gjort! Søndagen høres herlig ut!Hørtes jo delig ut;P
I dag gjorde jeg ukas siste stallvakt frii helg!!!!
Skal innom Ul på sykehuset , for å sjekke poden. Ellers er planene for i dag å hvile.
Skal sove lenger en vanelig i morgen, slik at gubben for tilbake litt energi etter disse to ukene, men Vi har en leilighet som skal tømmes av pakka esker og inn på lageret. Så det blir en del løfting og bæring på gutta på lørdag.
Søndag har jeg (med vetorett) holdt av til en ting......sove!
God morgen du! Ta deg en kopp med kruttsterk kaffe!God morgenføler jeg er litt i koma her jeg sitter å gjesper
alt bra med dere?
Ja er inne i en god rytme nåGod morgen
Det går stadig bedre hos dere!
Jeg så det, dere koste dere i mitt fraværMye prat her ja![]()
God morgen du! Ta deg en kopp med kruttsterk kaffe!![]()
Her er alt bra. Gleder meg til å henta vesla, så vi kan jule oss littegrann.
Du da?
God morgenGod morgen alle sammen
Håper dere får en fin dag