Skravletråd desember

Aha..
Tenkte at dersom du skulle på RH så kunne du ha gått fra Forskningsparken og opp istedenfor å ta trikken siden frisk luft kan være bra for kvalmen.
Det er ikke så veldig langt
Da skal jeg huske det om jeg er reise syk når jeg skal på oul :) takk for tipset :)

U2 song for someone. Elsket før jeg ble gravid og nå er den bare trist :p glad ikke noen kjent folk er her for da ser de magen min og jeg som gråter :p vil skjule til resten av familien får vite det :)

God morgen :). Fått sove helt til 06.45 her:). Håper vi nå begynner å få denne søvnen til mini på bedring:). Tydeligvis i ferd med å klare å finne søvnen selv på kvelden og sove til halv 7-7.. Nå gjenstår det bare å få han til å sove hele natten i egen seng:). Og å sovne på dagtid uten at vi må trille vognen i hel:)
Godmorgon:-) så herligt å få sova mer æn mini eller gjør:-)

Her er det frokost og barnetv, stakkars tuppa klager på at hun ikke hører tven... og sitter oppå den...Etter øreskylling og 2 uker på antibiotika burde hun vel begynne å høre bedre om det var det som var problemet? :/
Vi blir så frustrerte alle samme :(

Her er det frokost og barnetv, stakkars tuppa klager på at hun ikke hører tven... og sitter oppå den...Etter øreskylling og 2 uker på antibiotika burde hun vel begynne å høre bedre om det var det som var problemet? :/
Stakkars lite. Hoppas hon bli bedre :-)

Stakkars :/ etter ørebetennelse skal man på sjekk etter 4 uker for hørsel. Vi var heldig! Begge trommehinnene sprakk her men hun hører bra :)

God morgen jenter!

lykke til;) jeg skal også på UL, er litt skeptisk..... men det står sikkert bra til;P Bare poden ikke har vokst for mye!
Takk og lykke til hos deg og :) krysser fingrene for deg :) her håper jeg lille har vokst masse på 8 dager :D

Back
Topp