Hahah VÆLKOMEN de har hent her og.Er for en gangs skyld uten for huset uten lillemann og kommer hjem til en mann som sover på gulvet på rommet hans og en veldig våken baby.
Ikke helt det jeg hadde tenkt meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahah VÆLKOMEN de har hent her og.Er for en gangs skyld uten for huset uten lillemann og kommer hjem til en mann som sover på gulvet på rommet hans og en veldig våken baby.
Da skal jeg huske det om jeg er reise syk når jeg skal på oulAha..
Tenkte at dersom du skulle på RH så kunne du ha gått fra Forskningsparken og opp istedenfor å ta trikken siden frisk luft kan være bra for kvalmen.
Det er ikke så veldig langt
Godmorgon kos deg meNei, kanskje vi skal finne oss litt frokost![]()
Var veldig koselig.
Er visst mange som savner meg![]()
Oi da. Smertefull for far? Fikk du han til å sove igjen?Er for en gangs skyld uten for huset uten lillemann og kommer hjem til en mann som sover på gulvet på rommet hans og en veldig våken baby.
GodmorgonGod morgen. Fått sove helt til 06.45 her
. Håper vi nå begynner å få denne søvnen til mini på bedring
. Tydeligvis i ferd med å klare å finne søvnen selv på kvelden og sove til halv 7-7.. Nå gjenstår det bare å få han til å sove hele natten i egen seng
. Og å sovne på dagtid uten at vi må trille vognen i hel
![]()
Godmorgon ThereseGod morgen!*gjesp*
Lycka till på ulJa enig der. Var spent selv med førstemann før ul
. Skal også på ul idag men ikke før 14.15
Stakkars lite. Hoppas hon bli bedreHer er det frokost og barnetv, stakkars tuppa klager på at hun ikke hører tven... og sitter oppå den...Etter øreskylling og 2 uker på antibiotika burde hun vel begynne å høre bedre om det var det som var problemet? :/
Vi blir så frustrerte alle samme![]()
Stakkars :/ etter ørebetennelse skal man på sjekk etter 4 uker for hørsel. Vi var heldig! Begge trommehinnene sprakk her men hun hører braHer er det frokost og barnetv, stakkars tuppa klager på at hun ikke hører tven... og sitter oppå den...Etter øreskylling og 2 uker på antibiotika burde hun vel begynne å høre bedre om det var det som var problemet? :/
Vi blir så frustrerte alle samme![]()
Tusen takkLycka till på ulalltid lika spennades
![]()
God morgenGod morgen jenter!
lykke tilTusen takkja og rett før blir jeg nervøs
![]()
Takk og lykke til hos deg oglykke tiljeg skal også på UL, er litt skeptisk..... men det står sikkert bra til;P Bare poden ikke har vokst for mye!
Takk og lykke til hos deg ogkrysser fingrene for deg
her håper jeg lille har vokst masse på 8 dager
![]()
Ja utrolig herligGodmorgonså herligt å få sova mer æn mini eller gjør
![]()