NeiLigger den på Netflix?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NeiLigger den på Netflix?
Herlige premier jaSå mange fine premier denne mnd!! Men ikke lett med en frøken som helst ikke vil sove![]()
Wow, den var nydelig!!Litt moro å rydde, man finner mye rare ting man helt hadde glemt av
Jeg fant en julekurv jeg tegnet mønstret på og flettet for 25 år siden.
Selve fletteområdet er bare 5*5 cm.
Er litt stolt av den
Vis vedlegget 150089
Vis vedlegget 150090
Har du rampe-hund??Da tusler jeg i butikken for å handle inn til middag. Har satt opp kamera for å filme hva hunden gjør når jeg er borte i 30 minutter. Uff, kjenner jeg gruer meg.
Egentlig jeg ogsåååh. Den tør jeg ikke se engang. Hater skrekkfilmer![]()
Ja akurat ju mindre problem destå bettredet er der. Et problem mindre![]()
Aldri setter den skummel?
Ja verkligen heldigvis så kom mannen hjem kl 15 og hæmta gutten i bhgÆsj, så kjipt![]()
Hva spiser du i dag?Woop! Lille sover middagda kan jeg spise middagen min.
Nami nami send megSjokoladeboller!!![]()
Oh yes, kommet hjem nå heldigvisHeisann
Du er vel ferdig nå?
Låter herligt .lagat de selv??Fylte horn med ost og bacon!![]()
Huff, jeg har ikke energi til det I dag..Jeg kjemper meg gjennom 600 innlegg jeg![]()
Så flink du erNesten ferdig med å tømme rommet til lille U
Nå blir mannen overrasket
Det frister faktisk meg akkurat nå!SULTEN. Får vel rulle meg ned trappen og sette på middagen snart. Pølser og mos, skikkelig kulinarisk![]()
Håper det smakteFår vel stå oppmå ordne i stand til middag. Kyllingfile med ris og kyllingsaus
ordner til risen og sausen så det bare varmes i micro etterpå fra Tupperware
![]()
Uff....får så vondt av degLagt meg i stabilt sideleie på sofaen etter middag og håper kvalmen gir seg.
Høres ut som en god planEn del husarbeid og ærender! Satser på å få skravla i kveld da.![]()
Ikke kjekt dette ihvertfall. Håper legen kan si noe lurtUff....får så vondt av deg![]()