Frisk luft??Ååh, jeg våkner liksom ikke idag :O kaffe funker ikke. Hva gjør man da?:O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Frisk luft??Ååh, jeg våkner liksom ikke idag :O kaffe funker ikke. Hva gjør man da?:O
Haha, jaa! Utspekulert! Og nå har jeg faktisk ikke samvittighet til å sperre bordet foran for å hindre han i å hoppe oppHaha ja sikkert noe slikt han tenker. Og viktig å ikke bli tatt på fersken
![]()
Heia, heiaSatser på 1800 i dag jeg
Jepp, denne tråden drar ikke lasset aleneEtter Tamara var gårdsdagens tall 8.212, med andre ord det er flott at det koker her, men skal vi klare 10.000 må vi få med resten av forumet og det gjør vi ved å også svare på andre tråder
Det gjorde viKos dere med film![]()
Det tar du på neste oppdateringHolder fortsatt samme plass. Ronja er foran meg med 7 innlegg![]()
Vi så alene hjemmeHva skal du se ?
Jeg kjemper meg gjennom 600 innlegg jegI dag hoppet jeg rett fram til dit dere skravler nå altså, har ikke tid til å lese gjennom 40 sider,sæ selv om jeg skulle ønske det![]()
Haha, festlig med litt knivingMerker jeg sliter litt nå ja![]()
![]()
Er over det nå daDet er kjempebra!![]()
Ikke hold pustenVi får se da![]()
Nam, det hørtes godt ut. Tror jeg må spise roastbeef i romjula. Mmmm!Fikk både varmt og kaldt
Vanlig ribbe, medisterkaker, surkål osv og roastbiff, eggerøre, laks osv!
Det gleder jeg meg tilSkal se hva jeg finner![]()
Da får det bli sofatjeneste i kveldBle kontroll og handling i alle fall, men temmelig sliten nå :/
Det høres fint utLover å skjerpe meg![]()
Jeg ser det..bra jobbetmitt mål er og oppnådd ser jeg![]()
Minecraft er poppis her ogsåHentet kb , han forsvant rett på rommet for å spille minecraft.
Hadde avtalt ed venner
Du var fornøyd daFikk både varmt og kaldt
Vanlig ribbe, medisterkaker, surkål osv og roastbiff, eggerøre, laks osv!