Ja, da ser jeg det kan passe til alleEr ikke dreping som er hovedfokus. Er å få tak i ting og bruke dette til å lage nye ting.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, da ser jeg det kan passe til alleEr ikke dreping som er hovedfokus. Er å få tak i ting og bruke dette til å lage nye ting.
De har på babyshop i hvert fall. Joha.Alle snakker om at man bør ha ull til de nyfødte, men jeg har enda ikke funnet ull i så små str hvor man slipper å tre det over hodet? Er jeg bare dårlig til å lete??![]()
Og så meg! ;pGjør det, har en ganske rolig dag,eller sånn rolig innimellom. Kun en barneklipp igjen.
Så fin den varLitt moro å rydde, man finner mye rare ting man helt hadde glemt av
Jeg fant en julekurv jeg tegnet mønstret på og flettet for 25 år siden.
Selve fletteområdet er bare 5*5 cm.
Er litt stolt av den
Vis vedlegget 150089
Vis vedlegget 150090
Er det ikke fryktelig dyrt på babyshop?De har på babyshop i hvert fall. Joha.
Heldiggris! Nyt det!Da satt man og ventet hos frisøren![]()
Jeg kunne tenkt meg hodebunnsmassasjeOg så meg! ;p
Så koselig! Husker godt vi lagde sånneLitt moro å rydde, man finner mye rare ting man helt hadde glemt av
Er litt stolt av den
Vis vedlegget 150089
Vis vedlegget 150090
Guriland! Den var ikke laget på 2 minutter. Imponerende og veldig finLitt moro å rydde, man finner mye rare ting man helt hadde glemt av
Er litt stolt av den
Vis vedlegget 150089
Vis vedlegget 150090
Varierer jo veldig etter hvilke merker man kjøper. Joha er ikke så dyrt.Er det ikke fryktelig dyrt på babyshop?
Wow, det var et intrikat mønster.. er den laget i vanlig glanspapir? Hvordan fikk du det i såfall til uten at det revnet?Litt moro å rydde, man finner mye rare ting man helt hadde glemt av
Er litt stolt av den
Vis vedlegget 150089
Vis vedlegget 150090
Heller 2 dager....Guriland! Den var ikke laget på 2 minutter. Imponerende og veldig fin![]()
Ja, er det ikke sånn gratis hodebunnsmassasje for høygravide hos Daim i dag?Jeg kunne tenkt meg hodebunnsmassasje![]()
Det hadde vært noeJa, er det ikke sånn gratis hodebunnsmassasje for høygravide hos Daim i dag?![]()
Helt vanlig glanspapir, ja..Wow, det var et intrikat mønster.. er den laget i vanlig glanspapir? Hvordan fikk du det i såfall til uten at det revnet?
Synes ull er dyrt uansett.. men du kan jo prøve å følge med om det kommer på tilbud nå i kalenderen. Når har du termin?Er det ikke fryktelig dyrt på babyshop?
Imponert!Helt vanlig glanspapir, ja..
Tålmodighet, og øvde meg opp med fler og fler, og tynnere og tynnere strenger
Så blir det jo en del tilbud i januar ogsåSynes ull er dyrt uansett.. men du kan jo prøve å følge med om det kommer på tilbud nå i kalenderen. Når har du termin?
OkiVarierer jo veldig etter hvilke merker man kjøper. Joha er ikke så dyrt.