Hæ?!Går da fremover, men sliter med å henge på ronja
Tror ikke jeg kan prøve på det heller. Hun er jo rå
Nede på 7.plass nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hæ?!Går da fremover, men sliter med å henge på ronja
Tror ikke jeg kan prøve på det heller. Hun er jo rå
Nede på 7.plass nå.
Sjokoladeboller!!Vad skall folket her inne ha till middag idag??
Ingen konspirasjoner nå!!Hehe. Er hun over deg?hun er jo på jobb til 8. Så henge på
![]()
Men det er ikke middagSjokoladeboller!!![]()
Det holder seg jo, men de er ikke nødvendigvis like gode.. får svigermor på besøk i julen. Første julefeiring sammen, og jeg kommer ikke til å stå for maten pga min tilstandDe fleste julekaker holder seg vel fram til jul i en tett boks![]()
Haha de er nå herligeHaha, jaa! Utspekulert! Og nå har jeg faktisk ikke samvittighet til å sperre bordet foran for å hindre han i å hoppe opphan får ha noe å glede seg til når vi drar!
Hehe! Laget du de som det ble lagt ut oppskrift på her?Sjokoladeboller!!![]()
Ja må ha litt julekakerSå koselig dere har det![]()
Er det ikke??? *sjokkert*Men det er ikke middag
Hva skal du gjøre idag da?Det har jeg ikke tid til
Uff ja, er ikke noe godt.Ja, tror nok det, hvis ikke formen blir mirakuløst bedre. Tar på en liten kropp å hoste så mye.
Fylte horn med ost og bacon!Vad skall folket her inne ha till middag idag??
Hva spiser du til middag da?![]()
Det ble tortelini med sopp og fløtesausHva spiser du?
MohahaRonja har gått forbi meg![]()
Nam! Det hørtes godt ut! Er det sånn ferdig pakke av noe slag eller har du lagd fra bunnen?Det ble tortelini med sopp og fløtesaus
Satt på film gjorde jeg også![]()
Veldig guffent!Vurderer å fyre opp jeg. Surt og kaldt i dag :/
Ha en strålende ettermiddagBle en ufrivillig skravlepause her, da søstra mi ringte og ville skravle.og nå roper dagens oppgaver på meg, så vi får nesten skravles i kveld! Ha en god dag alle!