Nei, men har bare vært medlem i 2 mndHar du vunnit något för??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, men har bare vært medlem i 2 mndHar du vunnit något för??
Det er et spill som fins for PC, Mac, Ipad, nettbrett, telefon, PS4 og som legoMinecraft har jeg skjønt er det som er in for tiden. Hva er det egentlig? Pc-spill? Tv-spill?
Ser lyst ut iallefallDet klarer du fint![]()
Lenge siden? Hva vant du?Jeg har vunnet to ganger før![]()
Det gjør det virkeligSer lyst ut iallefall
Ja, det er det. Blir godt å flytte nærmere pappa. Han begynner å bli gammel. Og ønsker at frøkna får bli godt kjent med han når hun vokser oppDet er koselig det da
Hahaha. Nei, det gjør du vel ikkeHa ha skjønner ikke det der![]()
Jeg vant i fjor høst og nå etter sommeren. Vognpose og tåteflaskeLenge siden? Hva vant du?![]()
Heia heiaSkal prøve så godt jeg kan![]()
Han er 42 og jobber med fostermedisinEn litt eldre mann, overlege?
Krysser fingrene for at det ikke blir verre igjen for degHuff så kjedeligjeg er litt bedre jeg nå 10+1 i dag håper det varer.
Det skal gåBør klare over 1212 i alle fall![]()
Ja de får meFår satse på noe annet fint![]()
Såpass! Hva går det ut på?Det er et spill som fins for PC, Mac, Ipad, nettbrett, telefon, PS4 og som lego
Går da fremover, men sliter med å henge på ronjaHeia heia![]()
Nei.. er kjedelig å måtte bare være inne og sånt :/Huff det høres ikke bra ut![]()
Så braJa, jeg har slitet mye med søvn. Så vet hvordan det er.
Ja, den blir nok bra. De valgte mitt forslag.![]()
Ser den. Alt bra på kontrollen?Rekker baking, men orker ikke i dag:/
Ble sliten nok etter kontroll og handling.
Etter hvordan de har behandlet broren min blir jeg sur av tanken på at de skal ta hånd om meg og mitt barn!Jeg sogner også til Ahus, men hadde ikke lyst til å føde der