Bare kom d!!Og så meg! ;p
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare kom d!!Og så meg! ;p
Vi får ha vår egen kommentatortråd!Får se hvor spennende kampen er!
Ja, det syns jeg var en god planVi får ha vår egen kommentatortråd!![]()
En del husarbeid og ærender! Satser på å få skravla i kveld da.Jobbe til kl 20
Du da?
De har på babyshop.Alle snakker om at man bør ha ull til de nyfødte, men jeg har enda ikke funnet ull i så små str hvor man slipper å tre det over hodet? Er jeg bare dårlig til å lete??![]()
Uff, var ikke helt som jeg håpet de første 10 min. Mye bjeffingOhh Va tror du han finner på![]()
Kos deg!Filmtid
Snakkes senere
Oi, de var fine!Litt moro å rydde, man finner mye rare ting man helt hadde glemt av
Jeg fant en julekurv jeg tegnet mønstret på og flettet for 25 år siden.
Selve fletteområdet er bare 5*5 cm.
Er litt stolt av den
Vis vedlegget 150089
Vis vedlegget 150090
Haha, spennende!Da tusler jeg i butikken for å handle inn til middag. Har satt opp kamera for å filme hva hunden gjør når jeg er borte i 30 minutter. Uff, kjenner jeg gruer meg.
Faktisk den 9 endeHerregud. Desember allerede :O
Tror nok vi skal klare å både kommentere og se på kampen samtidig.Ja, det syns jeg var en god plan![]()
JaLiten urokråke du har?
Haha, når katten er borte osv.Uff, var ikke helt som jeg håpet de første 10 min. Mye bjeffingmen så hoppet han opp i sofaen (noe han vanligvis ikke får lov til
)
Bjeffet i 10 min og hoppet opp i sofaenDu får fortelle hva den bedrev tiden med mens du var i butikken![]()
HahaHaha, når katten er borte osv.![]()
Ihvertfall 8endeFaktisk den 9 ende![]()
Tusen takkGod bedring !
Glad i sofaen?Bjeffet i 10 min og hoppet opp i sofaen
Mest at han vanligvis ikke får lov til å ligge i sofaen (uten vår tillatelse)Glad i sofaen?