Skravles ikveld!Ble en ufrivillig skravlepause her, da søstra mi ringte og ville skravle.og nå roper dagens oppgaver på meg, så vi får nesten skravles i kveld! Ha en god dag alle!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skravles ikveld!Ble en ufrivillig skravlepause her, da søstra mi ringte og ville skravle.og nå roper dagens oppgaver på meg, så vi får nesten skravles i kveld! Ha en god dag alle!
Hold utKunne godt bedre... men det går greit![]()
Ca hver 4timeHvor ofte oppdateres topplisten?
TakkSkravles, sov godt
Det er godtNam!
Jepp. Må ha tid til detFår se hva jeg klarer![]()
Det fikk jeg lyst på nåEnkelt og gott. De e ganger eg har gjort de se enkelt som pomefritt lax og rømme till![]()
Lager du fløtegratinerte poteter fra bunnen av?Det er godt![]()
Kommer liksom ikke på noe jeg heller. Dette ble bestemt av mammaIngen aning faktigst. Kænns som eg er i en perioder eg sliter me de middagarna . Har liksom Inget ide
Krysser det vi har for detJa hoppas de gir seg till eg ska hæmta gutten i bhg.
Flink du erNå er maskinen i tørketrommelen.![]()
Sov godtskal sove litt jeg, så vi skravles senere![]()
Haha. Og her er det foreldrenes klatregener som slår innHaha det gjør hu her også, fars kampsport gener kicker inn![]()
Føler de siste 4 ukene før 12 uker for meg føles lenge jeg :-/. Plutselig er vi i juli og høygravide og fæle;-).Nei, rett før julmen kjennes langt ut akkurat nå. Her jeg sitter på gulvet langt unna de andre på pauserommet bare for at ingen skal spørre hvordan formen er.. jeg ble kvalm nå (typisk
) og er sliten og svimmel. .. :/
Neei. Gjør det enkelt idagLager du fløtegratinerte poteter fra bunnen av?
Så lenge hun er i farta så går det nok fint i barnehageOmg, så dere har skravlet mens jeg har vært borte. Har fått levert jentene på skolen og i bhg, og vært hos jordmor på kontroll.
Minste har hostet i hele natt, så egentlig ville jeg ha holdt henne hjemme, men hun skulle absolutt være med I kirken og hilse på presten (han som bestemmer i kirken, haha) og kjøre minibuss, så da ble det sånn. Passet egentlig litt greit siden jeg hadde jordmortime kl 0930. Hadde ikke vært noe særlig å ha henne med på HS heller, med den hostingen og alle babyene der.
God dagGod formiddag, damer! Herlighet så mye dere har skravla allerede! :O
Har ca 4 i månedenHerligt å slippa de sen. Har du manga sånna vakter i uke/mnd?