Oi, det er på tide!!Jaaa! Første kveld jeg slipper ut fra heimen etter at F kom jo![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, det er på tide!!Jaaa! Første kveld jeg slipper ut fra heimen etter at F kom jo![]()
ja, gjør detOh krysser fingrene for det
Makan til mann!!gleder meg. Enda heldigere for gubben ville betale for det![]()
så gøyIdag skal jeg og lille F på besøk på jobbyay!
Jøss..kjenner jeg faktisk savner jobben litt nå![]()
Gratulerer så mye!! ❤god morgenher bråvåknet jeg 08:54 av at jeg hadde slått av alarmen
men fikk snuppa opp til 9 da ødelegges ikke dagen
hun er i bhg idag. skal lage julegaver
12 uker idag
<3 men tørr ikke helt juble løs før ul på fredag
det er ikke lenge til det
Ohh de e på tiden eg og går till frisören må få Meg en timehåper det. Skal farge det og klippe det. 2 timers pampering![]()
Nei det sliter deg jo utJa kan ikke gå slik
Takk for at du forstår.....Nei det er vel kanskje ikke det
Hekta på trening jeg vettuJeg pleier å stå ganske stille når jeg er i dusjen, jeg![]()
Det skal jeg ogsåIdag skal jeg være med!!![]()
Herligt å slippa de sen. Har du manga sånna vakter i uke/mnd?Hurra for fint hode
Ja jeg har siste møkkavakt idag![]()
Ingen andre enn muligens litt husarbeid og en tur i butikkenHar dere noen planer idag da?
Det blir nok brafrisørenn du?
Hurra! Var du med i går?Det skal jeg også![]()
Kose meg siste fri dagen denne uka;P og jeg er faktisk i form for en gang skyld denne uka;PHar dere noen planer idag da?
Ja syns detkakemenn er godt det![]()
Deilig med en rolig dag innimellom! Jeg har en bunke regninger jeg egentlig burde gå gjennom.Ingen andre enn muligens litt husarbeid og en tur i butikken