Skravletråd

Som dere skravler da! :p

Her går dagene i ett. Lillemann er en grei gutt, så får gjort litt om dagene heldigvis. Men helgene er en liten tornado med de to andre hjemme! :)

I dag får vi naboene over på middag, så håper på å få ryddet litt. Mannen har begynt i turnusjobb, så har fri i tre dager nå. Håper på å få gjort huset litt julete med han hjemme :)
Ja her skravles det :)
Er travelt med tre ja :) veldig glad for at de to andre mine er så store son de er.
Men i tillegg så er det jo snart jul så ikke rart det er ekstra travelt med alt som skal fikses.

Kos deg masse med mannen hjemme i 3 dager å med besøk i kveld :)

Greit å ha mannen litt hjemme, ja :) kjekt med sånn turnus egentlig (selv om det også har sine ulemper over tid)

Hva blir det til middag?
Tomatsuppe, makaroni, egg og kjøttboller. Dattera til naboen har gluten og melkeintoleranse så måtte ta noe som alle kan spise. Kjøpte glutenfri makaroni til henne da, ellers alt likt.

Lille sov fra 01-09 idag så alle forsov seg, var å hastekle på 2-åringen og løpe ut døra. Jeg sov med ørepropper (samboeren tok lille) så hørte ikke en dritt før jeg ble bråvekket av ham. For noe stress :p

Lille var våken med magesmerter hele dagen i går så ikke rart hun sov i natt. Kolikk sikkert. Ga minifom i går, prøver idag og en dag til. Fortsatt hard i magen på NANHA1, så spørs om vi ikke må ha fra resept. Skal til legen på 6-ukerskontroll om en uke.

Lille sov fra 01-09 idag så alle forsov seg, var å hastekle på 2-åringen og løpe ut døra. Jeg sov med ørepropper (samboeren tok lille) så hørte ikke en dritt før jeg ble bråvekket av ham. For noe stress :p

Lille var våken med magesmerter hele dagen i går så ikke rart hun sov i natt. Kolikk sikkert. Ga minifom i går, prøver idag og en dag til. Fortsatt hard i magen på NANHA1, så spørs om vi ikke må ha fra resept. Skal til legen på 6-ukerskontroll om en uke.
Oj :o haha ja slike morgener er hektiske :p men godt at hun fikk sove litt da :D

Uff :( håper legen kan hjelpe :( ikke noe kjekt når de har vondt :(

Hahaha ja man skulle jo tro det :p hehe
Nå har han å begynt å dytte bort puppen når han er mett :p dytter å vrir hodet å så stikker han ut tunga å smatter så fornøyd haha :p
Så greit da! :)

Her går det enten i at han sovner fra den (hvor den bare s"sklir" ut av munnen) eller at han slipper og gisper etter luft ><

Oj :eek: haha ja slike morgener er hektiske :p men godt at hun fikk sove litt da :D

Uff :( håper legen kan hjelpe :( ikke noe kjekt når de har vondt :(
Ja, jeg er dog fortsatt forvirra etter bråvekkingen :p får håpe det, ja, men det blir dyrt rett før jul hvis vi må ha spesialmelk.

endelig stått opp skikkelig av senga...haha

Var kun nede en liten tur for å si hade til Oliver J så gikk jeg opp til Sølvi igjen...hun sover og sover hihi.

i natt våknet hun 02.00 fikk pupp. våknet 6 fikk pupp og så sov til 9 :p

I dag fikk jeg digitale filer som jeg kjøpte hos fotografen. Så det ble brukt "litt" penger på Fotoknudsen:eek: bryllupsbilde av oss og nyfødtfoto av begge ungene på lerret, litt mindre bilder og julegaver. Og julekort. Men godt å ha gjort det, er over tre år siden bryllupet og vi har enda ingen bilder:p
hehe hva brukte du?

Ble en lang dag i går - etter å ha handlet julegaver og styrt på Ikea mente mannen at vi like så godt kunne ta unna deler av julemathandelen - måtte innom 3 butikker før vi fant julebrus (Lillehammer sin på glassflaske).

Ble il ar vi spiste middag rundt 9 - og hvor lillegutt holdt det gående til ca 2 :p ble en del amming I halvsøvne ;)

.Nå er det mer mat, og han har sovnet på brystet mitt - så litt tid til å lese her ;)
hehe slitsomt ja...men dere fikk iallefall gjort en del da...fått ferdig gavene nå da?

og digg med julebrus:happy:

Back
Topp