Nope, har sett etter de en stund..Så ikke noen på nett må hvertfall :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nope, har sett etter de en stund..Så ikke noen på nett må hvertfall :/
Nei det skjønner jegJa egentlig jeg og ofte, men hender at hun ikke er enighehe. Hadde akkurat lagt storebror som har rom ved siden av badet, så ville ikke at hun skulle skrike der
hehe
Ja det gjør nok detUffda heheJaja det går seg vel til etterhvert
![]()
Men KappAhl har 3 for 2 nåNope, har sett etter de en stund..
Krysser fingrene for detVeldig! Håper bare snuppa sover godt![]()
Åh neiI dag har det jaggu ikke vært mye fred i heimen her... Lillemor sov 2,5 time etter at vi hadde stått opp og hunn hadde fått mat. Tenkte meg ut på trilletur når hun hadde spist igjen, men endte i stedet med å sitte å amme i 4(!!!) timer.. Til slutt sovna hun på puppen, sovna jeg og. Våkna etter 1 time, og siden har vi ammet ... Det holder på å tilte for meg... Bare vræling og styr...
UffI dag har det jaggu ikke vært mye fred i heimen her... Lillemor sov 2,5 time etter at vi hadde stått opp og hunn hadde fått mat. Tenkte meg ut på trilletur når hun hadde spist igjen, men endte i stedet med å sitte å amme i 4(!!!) timer.. Til slutt sovna hun på puppen, sovna jeg og. Våkna etter 1 time, og siden har vi ammet ... Det holder på å tilte for meg... Bare vræling og styr...
HeheLigger ei å promper i fanget mitthihi
Ja det gjør nok det![]()
KultMen KappAhl har 3 for 2 nåå gratis frakt
på alt
![]()
Trodde hun våkna så tok henne opp, men da sovna hun jo igjenHehe![]()
Uff så slitsomt! Øking kanskje?! Håper hun roer seg snartI dag har det jaggu ikke vært mye fred i heimen her... Lillemor sov 2,5 time etter at vi hadde stått opp og hunn hadde fått mat. Tenkte meg ut på trilletur når hun hadde spist igjen, men endte i stedet med å sitte å amme i 4(!!!) timer.. Til slutt sovna hun på puppen, sovna jeg og. Våkna etter 1 time, og siden har vi ammet ... Det holder på å tilte for meg... Bare vræling og styr...
Uff så slitsomt! Øking kanskje?! Håper hun roer seg snart![]()
Hehe får håpe dere får det daTrodde hun våkna så tok henne opp, men da sovna hun jo igjenså nå la jeg henne fra meg igjen i håp om at hu våkner snart. Så kan vi ha litt våkentid nå og ikke i natt. Hehe
Uff ja det skjønner jegJa, håper da virkelig det kommer noe godt ut av det herskikkelig slitsomt..
Stakar lita, har hun vondt i magen?God kveld! Eller.. idag har d Vært skikkelig skriking fra I ettermiddag. Har ikke fått lagt henne fra meg omtrent. Nå har hun sovnet på armen min og vil ikke bli flyttet på. Stakkars lille må Være overtrøtt. For sove på armen min til den bli blå :O