Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikkert litt av alt :0 pupp en hele tiden. Og vil ikke ligge noe annen plass enn hos meg. Lagt henne I baby neste istad. Så våknet hun igjen. Nå ligger hun I nestet på fanget og sovnet med engang.Stakar lita, har hun vondt i magen?
Hun gløtta på øya så da tok jeg like greit å prata til hun så hun våknaHehe får håpe dere får det dakjedelig med våkentid på natten ja :/
God nattNå er det senga på megsnuppa i egen seng
sov godt!
Krysser fingreneHun gløtta på øya så da tok jeg like greit å prata til hun så hun våknanå har vi lagt oss så får se om jeg er heldig
håper minien din sovner og snart
![]()
UffHer er vi ikke venner i kveld.. Fått mme i tillegg, men like urolig .. Vil ha pupp men de er skåltomme.. Null og niks... Blir nok en lang natt... :-( er vel sant som de sier.. Får sove når man blir gammel...
Uffikke lett når det er sånn
håper natten går fint likevel
![]()
Oh så deiligTørs nesten ikke si det høyt...... Men hun sover!!!! Nå må jeg bare få vippa henne i seng og finne mi...
Hahaha herligHar virkelig en raring - ligger ved puppen, får nesten ikke puste. Likevel graver han nesa ennå lenger inn mot puppen.. så med mindre jeg holder en luftelomme foran, så må han slippe rak og "komme opp" for luft ><
Oh så deilighåper hun sov godt hele natten
![]()
Har du hatt spreng før?Det gjorde hun!! :-D helt til klokka 7! Men det som bekymrer meg litt er at jeg ikke har melkespreng etter så mange timer... Minner meg veldig om hvordan det var med storesøster... Mindre og mindre melk..
Har du hatt spreng før?
Jeg har aldri hatt spreng. Med noen av barna men kan se ut nå dom at jeg har nok melk. Men jeg stresser litt for jeg var som deg ungene ble tynnere å tynnere å etter 2 mnd måtte jeg til med mme. Men ser ut som mini legger godt på seg, han er ikke stor men han er heller ikke liten.
Men godt at hun sov så lenge dadet syntes hvertfall jeg tyder på at hun får i seg nok mat
![]()
Ja, kan tenke meg at de koser seg - men pleier å være en fordel å puste?Hahaha herligmin er lik
koser seg best da
![]()
Greit å ha mannen litt hjemme, jaSom dere skravler da!![]()
Her går dagene i ett. Lillemann er en grei gutt, så får gjort litt om dagene heldigvis. Men helgene er en liten tornado med de to andre hjemme!![]()
I dag får vi naboene over på middag, så håper på å få ryddet litt. Mannen har begynt i turnusjobb, så har fri i tre dager nå. Håper på å få gjort huset litt julete med han hjemme![]()
Det gjør min åJa, men lite spreng denne gangen ift forrige.. Hun legger godt på seg altså.. Gått opp over 1 kg på ca 4 uker.. Men hun har bynt å bli sint når hun spiser, river og sliter i puppen, vræler litt og ikke fornøyd... Det har vært nå den siste uken ca..
Hun fikk flaske med mme , så er nok derfor hun sov så lenge.
Hahaha ja man skulle jo tro detJa, kan tenke meg at de koser seg - men pleier å være en fordel å puste?
Han virker like overrasket hver gang![]()