Skravletråd desember

Wow.. babycallen gikk på.. der ligger jenta mi. Ruller seg i vei i babynestet på magen oppå kanten.. i søvne! Og hun våkner jammen meg ikke heller.

Godt sovehjerte hun da ;)
Her har jeg løpt opp og ned x-antall ganger etter hun sovna for å snu henne tilbake på ryggen.

han må være medisinfri 1 år før vi kan prøve. Det merkelige er at dette måtte vi finne ut selv. Legen sa ingenting om det når han skulle starte. Heldigvis ble jeg gravid i november ifjor. Han starta på medisin i romjula. Nedfrysning er nok ikke aktuelt om han kan bytte medisin til en forenelig en

Oi, så lenge... Så kjipt! Håper han kan få noen medisiner som er trygge da.
eller spise mer?:p

Hehe. Ja, men jeg orker ikke stå opp og ordne noe. Mobilen var tom for strøm, og laderen er rett nedenfor sengen på min side. Såvidt jeg fant krefter til å bøye meg ned og plugge i.. :p

Det skal jeg jammen gjøre! Eller, enda bedre, så leier jeg deg inn til å komme og kokkelere for oss! :D
Legger nok ut på bloggen når jeg er fornøyd med den så du kan lage selv :P

Vi får alltid et fenalår av svigerfar til jul. Hvis han kommer med et i år, så kommer jeg fader til å slå ham i hodet med det! :P
Kanskje jeg burde ta med meg et helt lår i fødebagen.. hehe. Mangler bare er kjøttbein i håret og sånn huleboerdrakt.

Krysser fingrene :)
Ene søstra mi sleit med veldig svingende blodtrykk, gjorde det hele livet. Plutselig svimte hun av, om hun var på jobb eller satt på do spilte ingen rolle. Fikk ikke lov å ta billappen eller noe pga det. Etter første svangerskapet var hun helt kurert, og aldri besvimt i ettertid. Helt merkelig! Et svangerskap gjør MYE med en menneskekropp!

Frøkna nekter å sove så da er hun mannen sitt ansvar :p hu mor må sove ....

Ene søstra mi sleit med veldig svingende blodtrykk, gjorde det hele livet. Plutselig svimte hun av, om hun var på jobb eller satt på do spilte ingen rolle. Fikk ikke lov å ta billappen eller noe pga det. Etter første svangerskapet var hun helt kurert, og aldri besvimt i ettertid. Helt merkelig! Et svangerskap gjør MYE med en menneskekropp!
Oi det er jeg utrolig :) håper det! Nyter så godt jeg kan :)

13. desember.

Digger at du er like glad i middagsmat som meg ;) Pytt i panne høres godt ut. Kunne vel av fått mannen til å lage noe mat til meg nå, men da spør han meg bare om hva jeg vil ha, og det har jeg ikke noe godt svar på! :p
13.desember er jo neste helg! Så spennende! Da blir det nok fenalår på deg til jul? :D
Ja, nå må bare du bare utnytte graviditeten, det lille som er igjen. Ikke ofte man kan lage seg middag midt på natta, uten å få dårlig samvittighet/rare spørsmål. :P
Han får komme med noen gode forslag da!

Back
Topp