Det skal jeg jammen gjøre! Eller, enda bedre, så leier jeg deg inn til å komme og kokkelere for oss!Spør meg igjen når det nærmer seg, har sikkert "perfeksjonert" den før det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal jeg jammen gjøre! Eller, enda bedre, så leier jeg deg inn til å komme og kokkelere for oss!Spør meg igjen når det nærmer seg, har sikkert "perfeksjonert" den før det
Det har jeg aldri funnet ut av.Sjekker på mobil jeg
Wow.. babycallen gikk på.. der ligger jenta mi. Ruller seg i vei i babynestet på magen oppå kanten.. i søvne! Og hun våkner jammen meg ikke heller.
han må være medisinfri 1 år før vi kan prøve. Det merkelige er at dette måtte vi finne ut selv. Legen sa ingenting om det når han skulle starte. Heldigvis ble jeg gravid i november ifjor. Han starta på medisin i romjula. Nedfrysning er nok ikke aktuelt om han kan bytte medisin til en forenelig en
eller spise mer?![]()
Jepp. Vinner hele skiten!det regner jeg med de gjør![]()
Bruker bare nettleseren jegDet har jeg aldri funnet ut av.Må du inn på nettleseren da?
Legger nok ut på bloggen når jeg er fornøyd med den så du kan lage selvDet skal jeg jammen gjøre! Eller, enda bedre, så leier jeg deg inn til å komme og kokkelere for oss!![]()
Kanskje jeg burde ta med meg et helt lår i fødebagen.. hehe. Mangler bare er kjøttbein i håret og sånn huleboerdrakt.Vi får alltid et fenalår av svigerfar til jul. Hvis han kommer med et i år, så kommer jeg fader til å slå ham i hodet med det!![]()
Ene søstra mi sleit med veldig svingende blodtrykk, gjorde det hele livet. Plutselig svimte hun av, om hun var på jobb eller satt på do spilte ingen rolle. Fikk ikke lov å ta billappen eller noe pga det. Etter første svangerskapet var hun helt kurert, og aldri besvimt i ettertid. Helt merkelig! Et svangerskap gjør MYE med en menneskekropp!Krysser fingrene![]()
Haha, godt nok!Legger nok ut på bloggen når jeg er fornøyd med den så du kan lage selv![]()
Julebordene hos oss er enten eller, og i år var definitivt braså braåh, jeg savner julebordene på gammeljobben.
![]()
Oi det er jeg utroligEne søstra mi sleit med veldig svingende blodtrykk, gjorde det hele livet. Plutselig svimte hun av, om hun var på jobb eller satt på do spilte ingen rolle. Fikk ikke lov å ta billappen eller noe pga det. Etter første svangerskapet var hun helt kurert, og aldri besvimt i ettertid. Helt merkelig! Et svangerskap gjør MYE med en menneskekropp!
13.desember er jo neste helg! Så spennende! Da blir det nok fenalår på deg til jul?13. desember.
Digger at du er like glad i middagsmat som megPytt i panne høres godt ut. Kunne vel av fått mannen til å lage noe mat til meg nå, men da spør han meg bare om hva jeg vil ha, og det har jeg ikke noe godt svar på!
![]()
Ohh de har eg aldrig spist .Og du som er gravid og alt!Må spise hver 3. time, hvis ikke blir jeg helt skjelven.
God natt og sov godtFrøkna nekter å sove så da er hun mannen sitt ansvarhu mor må sove ....
Jepp, så det er fullt mulig!Oi det er jeg utrolighåper det! Nyter så godt jeg kan
![]()
Så braOh yes mye latter![]()
Vanligvis så spiser jeg kanskje 2 måltid til dagen. Men graviditeten har ødelagt meg.Ohh de har eg aldrig spist .
Det er det jaSå brakjekt med besøk.