Skravletråd desember

Her skal vi lære ungene å vente på tur og lære å dele på godene, liksom. Folk. Blir så matt!
Jupp, men jeg går iallefall fram som et godt eksempel for barna mine :) skal innrømme jeg tok all surkåla- men det var kun 3 igjen og ingen som sto å ventet i kø bak meg..

Haha, ja, det er en annen form for vepsebol! :p la inn bilde i et par innlegg over her. Er marengs med mandler og sjokoladebiter. Kjempegodt! :)

Deilig å få kjøpt inn litt da!
Ah, aldri hørt om; men både så og hørtes fantastisk godt ut! :) De varer vel ikke så lenge? :p
Er det vanskelig å lage?

Jupp, men jeg går iallefall fram som et godt eksempel for barna mine :) skal innrømme jeg tok all surkåla- men det var kun 3 igjen og ingen som sto å ventet i kø bak meg..
Haha, det er en stor forskjell å ta 3 pakker og å ta 3 esker! :p 3 pakker spiser man fort opp i løpet av jula. :)

Visste ikke det fantes flere jordmødre der hehe :p hadde ei ung ei jeg da! Var jo trivelig, bare litt... Vet ikke... Det ble liksom aldri naturlig å snakke med henne.

Ja, oul midt i jula ja, så må reise en tur hjem til Harstad midt i juleferien :p tror jo jeg kjenner liv, men som du sier, kan jo være bare luft også :p
de var 2 når jeg var gravid :p hun eldre.. fant det virkelig vanskelig å snakke med henne. Litt som du og beskriver med hu andre :p hvor skal du på juleferie da?:) jeg kjente selv liv to uker før oul. Gubben og. Men torte ikke helt tru på det :p

Tja sto på jobb uten nøkkel og sistemann ut døren
Glemt å ta med skrape til bilen og den var nediset
Bildøren ville ikke lukke seg pga den var fryst
Huff.. :( håper kvelden er bedre enn dagen

Back
Topp