Jupp, men jeg går iallefall fram som et godt eksempel for barna mineHer skal vi lære ungene å vente på tur og lære å dele på godene, liksom. Folk. Blir så matt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp, men jeg går iallefall fram som et godt eksempel for barna mineHer skal vi lære ungene å vente på tur og lære å dele på godene, liksom. Folk. Blir så matt!
Nami oppskrift takkMarengs med mandler og sjokoladebiter.![]()
Nope. Gjort på under en halvtime.Er de vanskelige å lage?![]()
Ja,det helt insane på butikken om dagen. .Enkelte tar jo helt av
Tusen takk<3Gratulerer så mye undomiel og Synnøve![]()
Ah, aldri hørt om; men både så og hørtes fantastisk godt ut!Haha, ja, det er en annen form for vepsebol!la inn bilde i et par innlegg over her. Er marengs med mandler og sjokoladebiter. Kjempegodt!
Deilig å få kjøpt inn litt da!
Haha, det er en stor forskjell å ta 3 pakker og å ta 3 esker!Jupp, men jeg går iallefall fram som et godt eksempel for barna mineskal innrømme jeg tok all surkåla- men det var kun 3 igjen og ingen som sto å ventet i kø bak meg..
O ja . Tenker bara vad gjør man med alla klæderna. Jenta sina klæder har eg gitt veck till min svigerbrors datter. Men gutten sin har eg endaJa, da har du jo hatt dine runder med innkjøp tidligere![]()
Shitt! Det er jo helt sinnsykt. Må gi de I julegaver daJeg sto bak ei dame som kjøpte to kasser med melis.....
Det syns tuppa her var best også. Julekongen var kjedelig...Hehe, såpasssmåen her hadde ikke brydd seg en døtt om sånt enda. Han liker Fantorangens jul
![]()
Hva fikk du servert?Hurra for fredag, julebrus og mat servert
jjoooda klager ikke jegKjekt å ha da![]()

Gratulerer? Er det tid for å gratulere?Tusen takk<3
He he ja ikke santHaha, jammen godt jeg har mann.![]()
de var 2 når jeg var gravidVisste ikke det fantes flere jordmødre der hehehadde ei ung ei jeg da! Var jo trivelig, bare litt... Vet ikke... Det ble liksom aldri naturlig å snakke med henne.
Ja, oul midt i jula ja, så må reise en tur hjem til Harstad midt i juleferientror jo jeg kjenner liv, men som du sier, kan jo være bare luft også
![]()
Mhm helt santJa,det helt insane på butikken om dagen. .
eller sinnsyk glad i melis jaEller glad i melis
Huff..Tja sto på jobb uten nøkkel og sistemann ut døren
Glemt å ta med skrape til bilen og den var nediset
Bildøren ville ikke lukke seg pga den var fryst
He he det får alle til jul i årShitt! Det er jo helt sinnsykt. Må gi de I julegaver da![]()