Skravletråd desember

Haha takk :) ikkje mye har Sovit ut lite Pga lite søvn inatt. Fått pakkat vekk litt klær som var jenta si før smått .
Kjekt å køpa in utstyr till babyen
Kjedelig med lite søvn :( Får håpe det blir bedre i natt.
Ja, stas å kjøpe utstyr; prøver å fordele det litt så det ikke skal bli så mye og dyrt mot slutten.

I dag har vært en fin dag kjørte gubben på jobb. Dro så å tokk stall arbridet. Kom hjem kl 0700 dø sliten la meg ned på sengen og sov til kl1300 denne dagen gikk unna. Men ennå ikke i form kjenner jeg :/
Deilig å få sove litt da:)

Haha! Min favoritt nøttemix! :p
Jeg har laget risboller og vepsebol! Oh, hva slags utstyr har du kjøpt?
Nam! Hørtes godt ut. Men vepsebol? Hva er det? Da tenker jeg bare på sånn rosa godteri med brusepulver inni :p
Sengetøy, tisselaken, lammeull og klær er kjøpt nytt, og vippestol og ammepute er kjøpt brukt :)

Kjedelig med lite søvn :( Får håpe det blir bedre i natt.
Ja, stas å kjøpe utstyr; prøver å fordele det litt så det ikke skal bli så mye og dyrt mot slutten.
De e lurt :-) eg kommer ej køpa så mye nytt. Noen plagg med klær og en filt som ska vara babyen sin liksom. Eller så har vi fra de 2 andra

Nam! Hørtes godt ut. Men vepsebol? Hva er det? Da tenker jeg bare på sånn rosa godteri med brusepulver inni :p
Sengetøy, tisselaken, lammeull og klær er kjøpt nytt, og vippestol og ammepute er kjøpt brukt :)
Haha, ja, det er en annen form for vepsebol! :P la inn bilde i et par innlegg over her. Er marengs med mandler og sjokoladebiter. Kjempegodt! :)

Deilig å få kjøpt inn litt da!

Back
Topp