Ah, tacoVi pleier vanligvis å ha taco fast hver fredag, men mannen er på julebord i dag; så ble litt voldsomt å bare lage til meg selv
![]()
Ja, blir litt mye greier for EN person da..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah, tacoVi pleier vanligvis å ha taco fast hver fredag, men mannen er på julebord i dag; så ble litt voldsomt å bare lage til meg selv
![]()
Kjedelig med lite søvnHaha takkikkje mye har Sovit ut lite Pga lite søvn inatt. Fått pakkat vekk litt klær som var jenta si før smått .
Kjekt å køpa in utstyr till babyen
Deilig å få sove litt daI dag har vært en fin dag kjørte gubben på jobb. Dro så å tokk stall arbridet. Kom hjem kl 0700 dø sliten la meg ned på sengen og sov til kl1300 denne dagen gikk unna. Men ennå ikke i form kjenner jeg :/
Ja væl ca nær ska vi kommaJeg står på kjøkkenet og skravler mens jeg lager mat![]()
Nam! Hørtes godt ut. Men vepsebol? Hva er det? Da tenker jeg bare på sånn rosa godteri med brusepulver inniHaha! Min favoritt nøttemix!
Jeg har laget risboller og vepsebol! Oh, hva slags utstyr har du kjøpt?
Jeg lager gratinerte blåskjellLager du noe godt?![]()
De e lurtKjedelig med lite søvnFår håpe det blir bedre i natt.
Ja, stas å kjøpe utstyr; prøver å fordele det litt så det ikke skal bli så mye og dyrt mot slutten.
Håper ikke det!!Glemmer ikke deg da![]()
Så bra daDa bør vi værr trygg nå![]()
Er kjempegode! Bare smelter i munnen!Det der vepsebolgreiene ser så godt utaldri prøvd..
Åh, så deilig!! Blåskjell minner meg om sommeren <3Jeg lager gratinerte blåskjell![]()
Men vi har planlagt å ta det igjen på søndagJa, blir litt mye greier for EN person da..![]()
Marengs med mandler og sjokoladebiter.Vad er vepsebol ?
Men vi har planlagt å ta det igjen på søndagBlir jo ikke en uke uten taco! haha
Hæ? Hvorfor er han ikke med på det? Synes han det ikke er så godt? Hva pleier han å like da?Jeg vil og ha det fast.. Gubben er ikke helt med på det da. Må jobbes litt med den planen![]()
Får vel ha sjokoladestopp igjen i januar tenker jeg.Jada er det lov!
Ja, da har du jo hatt dine runder med innkjøp tidligereDe e lurteg kommer ej køpa så mye nytt. Noen plagg med klær og en filt som ska vara babyen sin liksom. Eller så har vi fra de 2 andra
Når mannen er mettJa væl ca nær ska vi komma![]()
Haha, ja, det er en annen form for vepsebol!Nam! Hørtes godt ut. Men vepsebol? Hva er det? Da tenker jeg bare på sånn rosa godteri med brusepulver inni
Sengetøy, tisselaken, lammeull og klær er kjøpt nytt, og vippestol og ammepute er kjøpt brukt![]()