men ikke så lett da..masse her i hus nå ogJa, sant![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
men ikke så lett da..masse her i hus nå ogJa, sant![]()
hehe blir det vanskelig for hanDet smakte helt nydelig, nå har gubben fått nekt å gå i kjøleskapet til jeg flyter dem i morgen![]()
oooj. Da hadde ikke jeg turt å kjøre engang.Fy faen å glatt det er.
Hold på å kjøre av veien to ganger bare på den lille turen jeg var ute.
Fikk ikke tak i det jeg skulle ha og må på det andre sentret, med det får vente til mannen kommer hjem slik at jeg kan få bilen med piggdekk
den er faktisk det.Her ogsåMen synes faktisk den er ganske god.. Grandiosa hjemmelaget.
hehe fort gjortHurra!!
Jeg har jo glemt å gratulere!iiiK!
det er nok endel av det å være høygravid ja. For de flesteKanskje en del å bli høygravid men ikke helt i form i dag nei.![]()
hihi. Quote i vei duHelt random quote det her haha, men har du tatt privat ultralyd i Harstad? Og i så fall, hvor?![]()
er det supernøye at det er romtemperert?Må til!ble ikke colakaker enda da, for hadde glemt å sette smøret på benken til å bli romtemperert. Får ta det i morra.
![]()
hva ble det?Blir det her også med take away i dag![]()
Hei skravledamerHvordan går det med innlegg? Her har jeg alt annet å tenke på, så blir nok ikke store skravling av på meg
Nå har jenta vår fått et navn. Endelig Klarte vi å bestemme oss!
Tusen takk for alle gratulasjoner forresten![]()
har du mange til nå da?Tror nok det blir 1212 for min del
Noe annet vil være en bonus![]()
Skal snart bestille pizzahva ble det?![]()
vet de liker det de som får i år. Ene tantejenta jubla i taket og sov med genseren jeg gav henne i fjor vinter. YndlingsgenserenDet vil jeg absolutt tro at de gjør!![]()
Du må ikke spørre så vanskelighar du mange til nå da?![]()
det enkleste er ofte det besteBlir enkel middag idagtomatsuppe med pølser
nyte en helg uten planer det blir helt supert altså
![]()
hva med grytekluter?Kunne tenkt meg å prøve på noe enkelt og ikke alt for stort![]()
Skal piskes mykt, og det er en liten umulighet når det er kjøleskapskaldt. Tar ikke lang tid å "tine" da, mista bare litt piffen.er det supernøye at det er romtemperert?