Skravletråd desember

Så bra:) Her går det bra. Hadde mye magesmerter og litt oppkast i går, mistenker omgangssyke siden både mann og barn hjemme hadde hatt det tidligere i uken. Så har ikke fått lov å gå ut av rommet. Litt kjedelig, men nesten litt godt og, siden dem har tilbudt seg å hente alt av mat osv til meg;)
omgangssyke rett etter fødsel? Usjda! Håper det går bra med deg uansett! Men kjekt med oppvartning ;)

er du syk?:/ kroppen som er sliten eller? Høres ut som du allerede har gjort endel idag

Kanskje en del å bli høygravid men ikke helt i form i dag nei.:)

Åh, det må dere få lov til å slippe vel! Nervepirrende nok som det er jo.
Jepp! Går gravid samme tid bare 3 år etter. Prøver å slappe av nå ❤️ var på ul igår og alt bra. Magesmerter er voksesmerter og luft :) men idag måtte jeg igjen krøke meg sammen når jeg reiste meg fra do. Jordmor har bedt om det så blir sint om de har den datoen. Dagen skal være lille E sin den ❤️

Ja:-). Har en frisør som er utrolig dyktig og alltid duller med meg når jeg kommer. Får skikkelig hodebunnsmassasje, sminker meg, og får meg til å senke skuldrene 10 hakk:-). Får nesten ikke lyst til å gå ut av frisørstolen:-)
Ååh...så herlig det hørtes ut!:D

Blir enkel middag idag :) tomatsuppe med pølser :D nyte en helg uten planer det blir helt supert altså :)

Fy faen å glatt det er.
Hold på å kjøre av veien to ganger bare på den lille turen jeg var ute.
Fikk ikke tak i det jeg skulle ha og må på det andre sentret, med det får vente til mannen kommer hjem slik at jeg kan få bilen med piggdekk
Åh, det er så ille å kjøre på glatta! Verste jeg vet! Vi bor på toppen av en kjempebratt og hårnålsvingete vei og. Å kjøre ned er et mareritt, spesielt når det er tidlig på morgenen, barn som skal på skolen, og de ikke har rukket å strødd enda. Hjerte i halsen hver gang!

Back
Topp