Skravletråd desember

Det kan gå om du går inn for det! ;)
Denne kakebakingen min har satt meg et stykke tilbake! :o
Jaja, får komme sterkere tilbake neste uke ;p
Jepp, er alene i kveld så jeg håper det er flere som er skravlelystne i kveld :)

Redebyggingen er igang...

Vogn i hus
(og tripptrapp med babysete)

Nå skal jeg vaske madrassen til bagen, siden den er gammel, og vaske vinterposen. 40 grader ullvask står det, det er greit nok, men ingen sentrifuge i det hele tatt? Det må ta litt tid å drypptørke den.. vag varme i tørkeskapet kanskje.....

Jeg har startet nettjakt på en stellebadrass som er 85 cm lang, for det hadde ikke butikken, og er i det hele tatt vagt igang... det er vel på tide, baby om 5 uker, inkludert at vi skal feire jul.... så snart må jeg tømme kommoden for alt mulig som er i den og vaske babytøy og bleier også :)

Jepp, er alene i kveld så jeg håper det er flere som er skravlelystne i kveld :)

Satser på at jeg har tid til å skravle litt i kveld når ungene er lagt ;)
Klarer nok å skvise inn noen innlegg mellom kakepyntingen:)

Godt du har sluppet unna kvalmen denne gangen! Fælt å være kvalm. Luftsmerter er kjedelig da :( har hatt mye av de i dette svangerskapet. Helt forferdelig!!
Godt morkaken har flyttet seg! Hadde samme problem sist... Var ofte bekymret :-/

Har termin i mars :D langfredag :eek:
det er ikke noe gøy :/ luftsmertene har vært så sterke som rier det er ikke noe godt :( å så herlig :D slutten av juni her. nå har jeg termin 1 dag før lille E sin termin. går gravid samtidig som jeg gikk med henne bare 3 år senere <3 snakk om mirakel <3 pappaen henter snuppa for jeg er så sliten idag. sovet halvannen time da :D

Jeg har faktisk fått gjort litt her hjemme! :)) vært oppe av sofaen og holdt på i nesten en time nå. Føles helt herlig :)

I dag har vært en fin dag kjørte gubben på jobb. Dro så å tokk stall arbridet. Kom hjem kl 0700 dø sliten la meg ned på sengen og sov til kl1300 denne dagen gikk unna. Men ennå ikke i form kjenner jeg :/
er du syk?:/ kroppen som er sliten eller? Høres ut som du allerede har gjort endel idag

Back
Topp