Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som det lille U driver med![]()
Det syns jeg er innaforskulle gjerne spist sjokolade til frokost, men den hadde nok kommet i retur...:/
Her har mannen juleferie fra 14. så tenker jeg tar en tur før julHoho ja jeg er litt der selvderfor så må jeg vente til gubben kommer hjem så han kan ta lille
![]()
superbrakanskje det hjalp ja?
Vi gir risgrøtek til Hipp før hun legger seg. Og mme samtidig. Sover som regel da 6 timer i strekkdog er hun urolig, men våkner som regel ikke for mat før da.
Det hadde vært noe, jaFint at de sover da, men.. De kunne tatt den ekstra timen på natta hellerhehe!
13. desember.
Var på butikken i sted. Dama bak kassen kommenterte magen: Det så tungt ut, gitt!
Ja, det kan du tro![]()
Forventa du noe annet egentlig? Skjer ofte her også![]()
Fant et fint skjørt og topp på Floyd
Drar på julebord til Polen i kveld
Du har goood tid fram til 12.da![]()
oii det er snart detHer har mannen juleferie fra 14. så tenker jeg tar en tur før jul

Har hørt flere som gjør det, mye å spare.oii det er snart detSyns det er dyrt å klippe seg jeg, sist betalte jeg vel 800kr mens gubben betaler 200
Her går gubben på ferie 18, så skal vi med bilen på service den 21har ringt rundt som en gal idag for å få ordne det, er jo så dyrt. Løsningen ble å ta det i sverige
så sparte vi 2000kr
![]()
Det er andre gangen vi gjør detHar hørt flere som gjør det, mye å spare.
Har dere langt til Sverige?
Hvordan gjør man det med fortolling av reparasjonsutgiftene egentlig?
Jeg bare mener på at det er tollpliktig å reparere den i utlandet, tror egentlig de fleste som reparerer i Sverige ikke tenker over det og lar væreDet er andre gangen vi gjør detvi kjører til Arvika, bruker kanskje 2 timer, så det er ikke så langt
Sist så fikk vi låne leiebil også.
Oii fortolling osv har jeg ikke peiling på faktisk, det er samboer som styrer med det, jeg skal spørre hansist vi var der så betalte vi bare for servicen å kjøre hjem egentlig
![]()
Får nok mine mine dager med sjokolade til frokost etterhvertJa, det var innafor idag
Uffda, nei da er det best å la være![]()
Ligger nok et stykke bak jeg også satser på å hente meg inn litt I kveldCa 15 minutter til oppdatering, 40 innlegg bak der jeg planla å være, og liten kosegutt som ligger på skrivearmen
Ja jeg har også tenkt over detJeg bare mener på at det er tollpliktig å reparere den i utlandet, tror egentlig de fleste som reparerer i Sverige ikke tenker over det og lar være
HeheØhm.. Hva skal man med 23 pakker med pølser.. Hadde vært fristet til å si "glad i pølser?".