Skravletråd desember

Jeg synes faktisk ikke sjefen hennes var så veldig hyggelig mot henne. Hun virket liksom ikke så veldig ivrig på å hjelpe. Jeg tenker at det er bedre at lærlingen spør om hjelp en gang for mye enn for lite. Første som skjedde var at jeg satt meg i stolen og lærlingen holdt på å ta på meg kappe. Så kommer sjefen bort og sier: "Har du moppet gulvet?" i en sur tone. Lærlingen svarte nei. "Hvorfor ikke det?". "Jeg fant ikke de klutene". "Da skulle du ha spurt. Da kan ikke jeg gi deg bestått på oppgaven". Var ikke akkurat noe jeg hadde lyst til å sitte å høre på..

Hjelpes :o sånn skal man da ikke oppføre seg! Stakkars lærling :(
Man skal ikke ta slik foran kundene uansett! Respektløs av sjefen hennes syns jeg..

dere som har fulgt med ang broren min. han er på sykehjem igjen i påvente av rehab... Ahus mener det er psykisk, men riksen enn så lenge har funnet ut at det er ikke nervesystemet. han har fått alt for mye medisiner når han ble dårlig :o han skulle egentlig vært hjerneskadet sa de og dessverre har han varig skade i venstre side :( så han kommer ikke til å gå på 4-5 år sier legene :/ stakkars lillebroren min....
:o stakkar :(

Hjelpes :o sånn skal man da ikke oppføre seg! Stakkars lærling :(
Man skal ikke ta slik foran kundene uansett! Respektløs av sjefen hennes syns jeg..
Vurderte å si noe da jeg betalte, men hun tok seg såpass inn og var hyggelig mot lærlingen etterpå at jeg lot være. Fikk vondt av henne, for hun virket å være veldig usikker på seg selv fra før..

Jeg synes Hamar sin er god, så vi har kjøpt en del av den nå. Det er favoritten til mannen min. For meg er det mer som champagnebrus. Julebrus for meg er rød.

Vurderte å si noe da jeg betalte, men hun tok seg såpass inn og var hyggelig mot lærlingen etterpå at jeg lot være. Fikk vondt av henne, for hun virket å være veldig usikker på seg selv fra før..
Kanskje likeså greit, men om det skjer fler ganger ville jeg sagt fra, men enda godt hun hentet seg inn! :)

Jeg kommer fra rema 1000, rettere sagt en meget utplukket rema 1000.. :p sto bak ei dame for å kjøpe pølse; hun tok alle 23 pakkene hun !! :o

hei, du og?:p jeg bestilte meg time nettopp :p skal ikke før tirsdag da. Skal du bare klippe eller noe mer? Er nesten 1 år siden jeg var :O
Haha er vist ikke bare våre barn som er like :D vi tenker vist likt :D (men det viste vi jo allerede) :D

Back
Topp