Kos deg kjempe masseWohoo etter 6mnd skal jeg endelig til frisøren![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg kjempe masseWohoo etter 6mnd skal jeg endelig til frisøren![]()
Ja, helt fantastiskSå koselig! Er noe magisk å nå 12 uker altså!
Hehe, det gjør jeg ogsåHåper den gir seg til julemiddagen iallefall![]()
Det er det.Hahapopulær måned!
Det gjør jeg ogsåSå deilig, nyt den til det fulle
Å den besteTakk. Er ikke særlig mye fart i noen av oss, gitt. Glad vi har netflix på sånne dager.
Hamar![]()
Jeg synes faktisk ikke sjefen hennes var så veldig hyggelig mot henne. Hun virket liksom ikke så veldig ivrig på å hjelpe. Jeg tenker at det er bedre at lærlingen spør om hjelp en gang for mye enn for lite. Første som skjedde var at jeg satt meg i stolen og lærlingen holdt på å ta på meg kappe. Så kommer sjefen bort og sier: "Har du moppet gulvet?" i en sur tone. Lærlingen svarte nei. "Hvorfor ikke det?". "Jeg fant ikke de klutene". "Da skulle du ha spurt. Da kan ikke jeg gi deg bestått på oppgaven". Var ikke akkurat noe jeg hadde lyst til å sitte å høre på..
dere som har fulgt med ang broren min. han er på sykehjem igjen i påvente av rehab... Ahus mener det er psykisk, men riksen enn så lenge har funnet ut at det er ikke nervesystemet. han har fått alt for mye medisiner når han ble dårlighan skulle egentlig vært hjerneskadet sa de og dessverre har han varig skade i venstre side
så han kommer ikke til å gå på 4-5 år sier legene :/ stakkars lillebroren min....
Du blir nok fjong og fin til turen tenker jegFarge, stripe og klippe![]()
Skal bare klippe det som er slittSå deilig
Hva skal du gjøre??![]()
Vurderte å si noe da jeg betalte, men hun tok seg såpass inn og var hyggelig mot lærlingen etterpå at jeg lot være. Fikk vondt av henne, for hun virket å være veldig usikker på seg selv fra før..Hjelpessånn skal man da ikke oppføre seg! Stakkars lærling
![]()
Man skal ikke ta slik foran kundene uansett! Respektløs av sjefen hennes syns jeg..
Tja, jeg syns den er nest best,Dahls er aller bestHamar og Lillehammer er best
Kanskje likeså greit, men om det skjer fler ganger ville jeg sagt fra, men enda godt hun hentet seg inn!Vurderte å si noe da jeg betalte, men hun tok seg såpass inn og var hyggelig mot lærlingen etterpå at jeg lot være. Fikk vondt av henne, for hun virket å være veldig usikker på seg selv fra før..
Hoho ja jeg er litt der selvJeg burde egentlig ta meg en tur selv, men litt vanskelig å få til når jeg er med babyen hele tiden
Haha er vist ikke bare våre barn som er likehei, du og?jeg bestilte meg time nettopp
skal ikke før tirsdag da. Skal du bare klippe eller noe mer? Er nesten 1 år siden jeg var :O
Øhm.. Hva skal man med 23 pakker med pølser.. Hadde vært fristet til å si "glad i pølser?Jeg kommer fra rema 1000, rettere sagt en meget utplukket rema 1000..sto bak ei dame for å kjøpe pølse; hun tok alle 23 pakkene hun !!
![]()
Er ikke det typisk da![]()