Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Konkurranse er stasKjedelig det da. Må ha litt konkurranse
Var ikke så sjenert nei, da er det vanskelig å ikke se det jaja over 11 uker er man safe egentligtarmene her var jo inni buken igår
huff det er ikke gøy :/ det er bra
jeg så det selv
lille nurket lå med bena i kors og brått spredde lille bena så man så jo rett inn
er ikke noe farlig
men når han sier sånn blir jeg jo nyskjerrig
sist avslørte vi kjønnet på datteren våres nesten 1 mnd etter oul. denne gangen blir det kun oss og familien
![]()
Takk for detHerlig med en time hos frisøren da, og shopping er jo alltid gøy!
Julegaver du skal ut å handle?
Takk, er godt i gang -so far, so good
Kos deg på shopping og med frisørtime
Kan si hei av og til jaKonkurranse er stas
Får titte innom litt ofte da![]()
Hihi...du svikter nok ikkeKan prøve å gi deg konkurranse jeg![]()
![]()
Er ikke det typisk daTypisk at ungen skal sove som en stein nå når vi egentlig skulle vært på vei ut døra![]()
Så koseligÅsså måtte jeg bare.. Klarte ikke lavære.. Joda jeg er helt for moderne saker. Men det blir liksom ikke jul uten.. Ja så da ble det å se 4 episoder med Skomakergata![]()
samme som storesøsterVar ikke så sjenert nei, da er det vanskelig å ikke se det jahe he!!
Greit å holde noe hemmelig daher er vi åpne om kjønn, men holder navn og slikt hemmelig
![]()
Så koselig! Er noe magisk å nå 12 uker altså!Nei, den 21![]()
hei, du og?Wohoo etter 6mnd skal jeg endelig til frisøren![]()
Gratulerer! Kos deg!Wohoo etter 6mnd skal jeg endelig til frisøren![]()
ja, kjente jeg ble sur da. Alt jeg fikk først til svar var "du har ikke gjort kravene. Det er desverre for sent å begynne nå".Så bra det løsnet seg da.
Teit å sende ut en slik e-post uten å sjekke først
Håper den gir seg til julemiddagen iallefallDet hadde vært no, men i jeg er jo ikke 12 uker før 21 desember . Håper det gir seg før.![]()
Ja de e verkligen herk å vara dame med allt det me ska igjennom. Nær eg skulle føda nr 2 så sier mannen så vont e væl det ikkje att du måte klo fast Dina naglar på meg. då fick han till svar HÅLL KJEFTEN KOM Å PRØV SELV![]()
Krysser fingrene
Jeg blir så glad når folk går til lærlinger og ordner segdet er så mange som er negative, men de får jo hjelp og veiledning underveis de også, bruker bare litt lengre tid
![]()
Og det i tillegg til jul
var det jeg og ble fortalt. Hadde sett frem til det. Men jaggu sa jeg smør...Mangen sa de blir bedre efter fødsel . Eg kænde ikkje så mye till mensen før eg fødde barn men efter det så kænner enny Værre .
Takk for tipsDa har dere noe å glede dere tilgode shoppingmuligheter, og fine bygninger! I gamle byen pleier det være marked, der er det kjempe fint ;-)
før du vet ordet av det, er februar herNja!!! Lenge nok![]()
Jeg burde egentlig ta meg en tur selv, men litt vanskelig å få til når jeg er med babyen hele tidenWohoo etter 6mnd skal jeg endelig til frisøren![]()
Hjemmestrikka julegaver er iallefall min favoritt!TakkDen siste er lyselilla, og sendt avgårde allerede til mottaker. Skal fullføre den røde idag. Dampe de og så er julegavene klare til å gis bort
uff, godt at du ike hemmes masse i hverdagen. Men den følelsen kan ikke være god :/