Skravletråd desember

Åh, så utrolig fine de var! :O Flink du er! Nydelige farger og!
Nei, eller, det som er verst er at jeg går rundt med konstant følelse av senebetennelser i de små leddene i kroppen. Og har jo kroniske betennelser og, bare de er i leddene og ikke i senene. :p Så håndledd, albue og ankler er konstant betente. Hemmes jo litt, kan jo feks ikke strikke, men funker fint i hverdagen for det. :)
Usj ja, da har du fått din del av smerter, altså!!
Takk :D Den siste er lyselilla, og sendt avgårde allerede til mottaker. Skal fullføre den røde idag. Dampe de og så er julegavene klare til å gis bort :) uff, godt at du ike hemmes masse i hverdagen. Men den følelsen kan ikke være god :/

Her i sør er det orkan i kastene, skikkelig rufsevær! Deilig å være inne da.
Her er planen å være helt ensom og alene, og nyte mitt eget selskap. Du da?
Så gøy og spennende å fortelle om det på jobb! Alltid spennende å se hvordan folk reagerer! :D
hvor skal dine henn da? :) ja :D fikk tak i riksen nå også. legen på riksen ser på henvisingen min nå :)

Høres ikke dumt ut! Jeg ligger på sofaen og ser TV :) har ingen store planer... Men snupp skal trolig overnatte hos besteforeldrene til i morgen da :) så kanskje vi slår til med en fin-fin middag i kveld? :)

Gratulerer med graviditeten!! ❤️❤️ så flott at alt var som det skulle :) når har du termin da?
høres koselig ut :D tusen takk :D og like måde <3 24.juni så 11+3 idag :)

høres koselig ut :D tusen takk :D og like måde <3 24.juni så 11+3 idag :)
Føler jeg var i samme uke som deg i går - tida har plutselig gått så fort! Blir spennende å møte mageboeren etter hvert da :D
Har du offentliggjort det, eller drøyer du? :)

Føler jeg var i samme uke som deg i går - tida har plutselig gått så fort! Blir spennende å møte mageboeren etter hvert da :D
Har du offentliggjort det, eller drøyer du? :)
ja synes tiden går fortere nå :D men har vært mye reddere da :/ ja :D det er noen som vet, men offentliggjøre det gjør vi etter oul :) blir bare å endre profilbilde som vi gjorde med datteren våres og kun vi og familie som skal vite kjønn :D skulle egentlig ikke vite, men så sier gyn igår at han trodde han så en guttetiss mellom bena og da MÅ jeg vite :p

ja synes tiden går fortere nå :D men har vært mye reddere da :/ ja :D det er noen som vet, men offentliggjøre det gjør vi etter oul :) blir bare å endre profilbilde som vi gjorde med datteren våres og kun vi og familie som skal vite kjønn :D skulle egentlig ikke vite, men så sier gyn igår at han trodde han så en guttetiss mellom bena og da MÅ jeg vite :p
Ja tiden frem mot 12 uker går som regel altfor sakte! Godt å komme seg over den kneika :D jeg var skikkelig nervøs den første tiden. Følte hele tiden at noe var galt... Før oul trodde jeg nesten ikke det var en baby der :P men jammen var ikke alt bare fint og flott :D he he!

Kjedelig at gynekologen avslørte det da :( men greit å holde det for dere selv :)

Endelig bestilt meg frisørtime. Skal få farga kråkereiret til uka ;)

Etter de to forrige svangeskapene så synes jeg hele syklusen har blitt verre. Føler det er noe hele tiden. Er det ikke mensen så er det eggløsning . Er noe herk å være dame noen ganger..
Ja de e verkligen herk å vara dame med allt det me ska igjennom. Nær eg skulle føda nr 2 så sier mannen så vont e væl det ikkje att du måte klo fast Dina naglar på meg. då fick han till svar HÅLL KJEFTEN KOM Å PRØV SELV:p

Ja tiden frem mot 12 uker går som regel altfor sakte! Godt å komme seg over den kneika :D jeg var skikkelig nervøs den første tiden. Følte hele tiden at noe var galt... Før oul trodde jeg nesten ikke det var en baby der :p men jammen var ikke alt bare fint og flott :D he he!

Kjedelig at gynekologen avslørte det da :( men greit å holde det for dere selv :)
ja over 11 uker er man safe egentlig :D tarmene her var jo inni buken igår :) huff det er ikke gøy :/ det er bra :D jeg så det selv :p lille nurket lå med bena i kors og brått spredde lille bena så man så jo rett inn :p er ikke noe farlig :) men når han sier sånn blir jeg jo nyskjerrig :) sist avslørte vi kjønnet på datteren våres nesten 1 mnd etter oul. denne gangen blir det kun oss og familien :)

Uff. Værre faktisk? Det suger jo... her er det likt. Altså ille. Men har ends troa på hormonspiralen
Mangen sa de blir bedre efter fødsel . Eg kænde ikkje så mye till mensen før eg fødde barn men efter det så kænner enny Værre .

Takk :) Håper de blir frisk til i morgen, for da skal eldste spille håndball-cup.

Var hos lærling for noen uker siden. Kostet meg 125kr å få klippet, kuret og fønet. Kan ikke klage.

Når de er tørket ut med skorpe på så er det vel trygt å ta henne med ut.

Krysser fingrene :)

Jeg blir så glad når folk går til lærlinger og ordner seg :) det er så mange som er negative, men de får jo hjelp og veiledning underveis de også, bruker bare litt lengre tid :)

uff. Den kvalmen må snart gi seg da! Verdens beste grunn til å være kvalm. Men misunner deg ikke :/ men så deilig og å våkne og være i bedre form og da :)
#dobbel-post# telefonen hengte seg. .. :/

uff. Den kvalmen må snart gi seg da! Verdens beste grunn til å være kvalm. Men misunner deg ikke :/ men så deilig og å våkne og være i bedre form og da :)
Det hadde vært no, men i jeg er jo ikke 12 uker før 21 desember . Håper det gir seg før. :)

Jo. De påstod jeg ikke hadde fullført krava til å bynne på den. Men fiksa seg igår kveld faktisk :D glemske folk, orka ikke sjekke systemer og slikt. Så da blir det krøll. Men maila meg med ulike folk så vi løste det til slutt :)
Ja. Jeg elsker leiligheten vår her. Kommer til å savne den.
Så bra det løsnet seg da.
Teit å sende ut en slik e-post uten å sjekke først

Back
Topp