Skravletråd desember

Å ja....
Jeg skal ha den, og for meg er det ingen "neste måned", fra neste måned er jeg tilbake på jobb og vil ikke ha tid til høye mål
hihi. Ser den ;) er nok min siste måned på en stund med masse skravling. Skal begynnr på bacheloren min og vi flytter. Så tiden strekker neppe til.

ok. De fleste har skorpe og er tørre. Mange er borte og nå. Fikk det forrige onsdag. Men enkelte røde prikker igjen. Men ingen væskende.
Da høres det greit ut

hihi. Ser den ;) er nok min siste måned på en stund med masse skravling. Skal begynnr på bacheloren min og vi flytter. Så tiden strekker neppe til.
Så spennende, var det ikke du som hadde noen problemer i forbindelse med denne oppgaven.
Har det løst seg?
Hater å flytte, men så deilig når man har kommet seg tilrette på nytt sted

Au au, ta deg en dupp så kanskje det blir bedre? :)

Klarer ikke sove nå :-/ da blir jeg helt slapp resten av dagen... :( men en paracet er nok ikke dumt.
Håper hodepinen går over snart. Det er ikke godt :/
Nei det er veldig irriterende. Vært syk i to uker nå da så det må jo bare bli bedre snart :o

Klarer ikke sove nå :-/ da blir jeg helt slapp resten av dagen... :( men en paracet er nok ikke dumt.

Nei det er veldig irriterende. Vært syk i to uker nå da så det må jo bare bli bedre snart :o
Da er det påtide og bli bedre ja :O

Ja de e ikkje gott me mensværk. Syns den blev Værre før meg efter fødsel
Etter de to forrige svangeskapene så synes jeg hele syklusen har blitt verre. Føler det er noe hele tiden. Er det ikke mensen så er det eggløsning . Er noe herk å være dame noen ganger..

Så spennende, var det ikke du som hadde noen problemer i forbindelse med denne oppgaven.
Har det løst seg?
Hater å flytte, men så deilig når man har kommet seg tilrette på nytt sted
Jo. De påstod jeg ikke hadde fullført krava til å bynne på den. Men fiksa seg igår kveld faktisk :D glemske folk, orka ikke sjekke systemer og slikt. Så da blir det krøll. Men maila meg med ulike folk så vi løste det til slutt :)
Ja. Jeg elsker leiligheten vår her. Kommer til å savne den.

hei på dere :D fysj for ett vær det er her i oslo..... glad jeg ligger godt under dynen med kosesokker :)
hva er deres planer i helgen? står alt bra til?
var på ul igår og alt fint. 11+3 idag :D <3 fortalte gården jeg jobber på at jeg er gravid og fikk gratulerer :D ellers koser jeg med dopplern min idag. det er for kose meg med å høre hjerte <3 endelig slapper jeg mer av :) skal ringe riksen etterpå å snakke med de. de har lunsj nå :p og etter det sove :D måtte ut å bytte slange på vognen i går kveld. var så dritt lei punktert dekk foran med svingbare hjul. glad jeg dro til babyshop for det var innviklet å skifte altså :p snuppa har bakt lussekatter i bhg idag og fått en ny uldress fra reflex :)
Her i sør er det orkan i kastene, skikkelig rufsevær! Deilig å være inne da.
Her er planen å være helt ensom og alene, og nyte mitt eget selskap. Du da?
Så gøy og spennende å fortelle om det på jobb! Alltid spennende å se hvordan folk reagerer! :D

hei på dere :D fysj for ett vær det er her i oslo..... glad jeg ligger godt under dynen med kosesokker :)
hva er deres planer i helgen? står alt bra til?
var på ul igår og alt fint. 11+3 idag :D <3 fortalte gården jeg jobber på at jeg er gravid og fikk gratulerer :D ellers koser jeg med dopplern min idag. det er for kose meg med å høre hjerte <3 endelig slapper jeg mer av :) skal ringe riksen etterpå å snakke med de. de har lunsj nå :p og etter det sove :D måtte ut å bytte slange på vognen i går kveld. var så dritt lei punktert dekk foran med svingbare hjul. glad jeg dro til babyshop for det var innviklet å skifte altså :p snuppa har bakt lussekatter i bhg idag og fått en ny uldress fra reflex :)
Høres ikke dumt ut! Jeg ligger på sofaen og ser TV :) har ingen store planer... Men snupp skal trolig overnatte hos besteforeldrene til i morgen da :) så kanskje vi slår til med en fin-fin middag i kveld? :)

Gratulerer med graviditeten!! ❤️❤️ så flott at alt var som det skulle :) når har du termin da?

Hva slags gensere er det? Og hvor gamle er de? Kan tenke meg de blir kjempeskjønne i dem!
Ja, jeg er under utredning for leddgikt. Pause i utredninga nå da, til etter babyen er født. Skal bli greit å få det avklart. Merker jeg føler meg ikke klar for å bli diagnotisert med leddgikt i en alder av 28, haha. :P
Hormonspiral har jeg hørt kan være redningen for mange! Sverger til det selv utenom graviditeter, men har aldri vært særlig plaga av menssmerter. Heldigvis.
her er tre av de. Den sjøgrønne er til mi frøken :)aah. For noe dritt da.. svigermor har leddgikt. Føler med de som har det. Hemmer det deg i mye eller? håper hormonspiral blir redningen her. Enorme smerter i alle år siden jeg var 12. Så nå er jeg lei :p Hadde håpa det skulle bli bedre etter jenta mi var født. Men neei :p
e9faf6ef48f38bc167a37860d13bf977

her er tre av de. Den sjøgrønne er til mi frøken :)aah. For noe dritt da.. svigermor har leddgikt. Føler med de som har det. Hemmer det deg i mye eller? håper hormonspiral blir redningen her. Enorme smerter i alle år siden jeg var 12. Så nå er jeg lei :p Hadde håpa det skulle bli bedre etter jenta mi var født. Men neei :p
e9faf6ef48f38bc167a37860d13bf977
Åh, så utrolig fine de var! :O Flink du er! Nydelige farger og!
Nei, eller, det som er verst er at jeg går rundt med konstant følelse av senebetennelser i de små leddene i kroppen. Og har jo kroniske betennelser og, bare de er i leddene og ikke i senene. :P Så håndledd, albue og ankler er konstant betente. Hemmes jo litt, kan jo feks ikke strikke, men funker fint i hverdagen for det. :)
Usj ja, da har du fått din del av smerter, altså!!

Back
Topp