Skravletråd desember

Åsså måtte jeg bare.. Klarte ikke lavære.. Joda jeg er helt for moderne saker. Men det blir liksom ikke jul uten.. Ja så da ble det å se 4 episoder med Skomakergata :P
Hehe, gubbis "tvinger" tuppa til å se det også ;)

Sovet greit. Våknet i 8 tiden og lå I sengen,ekstremt kvalm. Sovnet heldigvis i 9.30 tiden og sov til litt over 11, våknet ikke fult så kvalm :)
Nok om meg, hvordan er det med deg?
Usj, høres slitsomt ut! Kvalme er jo det verste!
Her er det fint. Hører vinden ule, og tenkte jeg snart skulle legge meg under puseteppet og hvile øynene litt! :D

Isj, ja det er kjeeedelig o_O fin farge da, men skjønner det er litt mørkt å se ja.
Ooh, takk :D det trenger jeg ;)
Her er resultatet så langt:

Vis vedlegget 149289
jaa :p og så er det strikket i tyyynt garn med endel mønster. Endel tråder og feste :p vet du. Den kommer til å bli superbra. Jeg gleder meg til det ferdige resultatet :D

Har vært og hentet jentene. De hadde feber i dag morges, så de er hjemme fra bhg og skolen i dag. Nå koser vi oss med julekongen på tv og klementiner. Får se om jeg orker å lime sammen pepperkakehuset etterpå så jentene kan pynte.
God bedring til snuppene :)

Hva skal du strikke? Lite planer her. Tenkte jeg snart skulle sette meg med pcen og delta i litt julekalendere. :D hva skjedde i natt? Natta her var grei, men våkna av vekkerklokka til mannen klokka seks, og klarte aldri sovne igjen. Så tror kanskje det blir en dupp litt senere. :p
Den siste av 4 like gensre strikket i julegave til tantejentene mine :) lå med sinnsyke mensensmerter. Får ikke sove når det står på :/ glemmer av hver måned hvor ille fet er. :(

Usj, høres slitsomt ut! Kvalme er jo det verste!
Her er det fint. Hører vinden ule, og tenkte jeg snart skulle legge meg under puseteppet og hvile øynene litt! :D
Det er herlig å hvile øynene litt ;)

Ja,gleder meg til jul. Da er jeg 12 uker!

Hvor lenge kan egentlig vannkopper smitte etter utbrudd? Vil ikle ta frøkna ut om det enda kan smitte :S

Back
Topp