Masse god bedringLagt meg ned på sofaen: hodepine. GRR!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse god bedringLagt meg ned på sofaen: hodepine. GRR!!!
Hehe, gubbis "tvinger" tuppa til å se det ogsåÅsså måtte jeg bare.. Klarte ikke lavære.. Joda jeg er helt for moderne saker. Men det blir liksom ikke jul uten.. Ja så da ble det å se 4 episoder med Skomakergata![]()
Usj, høres slitsomt ut! Kvalme er jo det verste!Sovet greit. Våknet i 8 tiden og lå I sengen,ekstremt kvalm. Sovnet heldigvis i 9.30 tiden og sov til litt over 11, våknet ikke fult så kvalm![]()
Nok om meg, hvordan er det med deg?
Jo takkMasse god bedring
jaaIsj, ja det er kjeeedeligfin farge da, men skjønner det er litt mørkt å se ja.
Ooh, takkdet trenger jeg
Her er resultatet så langt:
Vis vedlegget 149289
Olaf
Gleder meg til å se den ferdige, den kommer til å bli så fin
God bedring til snuppeneHar vært og hentet jentene. De hadde feber i dag morges, så de er hjemme fra bhg og skolen i dag. Nå koser vi oss med julekongen på tv og klementiner. Får se om jeg orker å lime sammen pepperkakehuset etterpå så jentene kan pynte.
Mmm, jeg ble fryktelig sjalu kjenner jegMhm. Lukter godt også
![]()
Ja, det blir nok braHåper jeg har et resultat å vise![]()
Hihi får sende litt til degMmm, jeg ble fryktelig sjalu kjenner jegkanskje jeg skal stelle istan en jeg også. Kommer nok ikke til å skje
![]()
Au au, ta deg en dupp så kanskje det blir bedre?Lagt meg ned på sofaen: hodepine. GRR!!!
Jeg også! Lærlingen vår er fantastisk flink.Jeg også vil til frisøren! Elsker å få hodebunnsmassasje.
Får du til å ta en dupp når snuppa sover?Ja allt
För lite
Den siste av 4 like gensre strikket i julegave til tantejentene mineHva skal du strikke? Lite planer her. Tenkte jeg snart skulle sette meg med pcen og delta i litt julekalendere.hva skjedde i natt? Natta her var grei, men våkna av vekkerklokka til mannen klokka seks, og klarte aldri sovne igjen. Så tror kanskje det blir en dupp litt senere.
![]()
Håper hodepinen går over snart. Det er ikke godt :/Lagt meg ned på sofaen: hodepine. GRR!!!
Det er herlig å hvile øynene littUsj, høres slitsomt ut! Kvalme er jo det verste!
Her er det fint. Hører vinden ule, og tenkte jeg snart skulle legge meg under puseteppet og hvile øynene litt!![]()
Ja, eller kanskje på bursdagen min, eller moren min sin, eller julaftenDa kan du ende opp med å få locia-barn
Så koselig
Ja, det syns jeg høres ut som en plan for megHihi får sende litt til deg![]()
Har sendt litt til degJa, det syns jeg høres ut som en plan for meg![]()