Skravletråd desember

hei hei. Strikke planer idag her. Bortsett fra det vanlige. Enn der?:) natta var ikke særlig bra. Var din?
Hva skal du strikke? Lite planer her. Tenkte jeg snart skulle sette meg med pcen og delta i litt julekalendere. :D hva skjedde i natt? Natta her var grei, men våkna av vekkerklokka til mannen klokka seks, og klarte aldri sovne igjen. Så tror kanskje det blir en dupp litt senere. :p

God morgen!

Har vært oppe en stund da, men har ikke rukket å stikke innom før nå ;p

Hva står på planen i dag?
Her håper jeg på å bli ferdig med dette kakeprosjektet jeg har begitt meg ut på..
Gleder meg til å se resultatet :))

God formiddag:D
Jeg er på vei for å fikse sveisen!
Du da?:)
Åh, så deilig! Skulle kanskje fiksa julesveisen jeg og snart, ikke vært hos frisøren siden mai. :p absolutt ingen planer idag faktisk!

Hater sånne netter. Jeg sov knapt inatt selv med mensensmerter. Men fikk heldigvis sove på morgenen nå fordi mannen tok jenta :)
Så bra att du fick sova . Eg måtte upp pga mannen hade levert gutten i Bhg og gott på jobb. Jenta vakna

Altså jeg har vært hos frisør før:P bare ikke der jeg skal idag... Så at svaret mitt kunne misforståes:P
Skal farge, stripe og klippe jeg:)
Aaah:-). Haha ja fort gjort å misforstå:-P. Så herlig da:-). Nå fikk nesten jeg også lyst til å gå til frisør igjen:-)

God morgen folkens! Eller god formiddag! Sovet godt? Planer for dagen?
Sovet greit. Våknet i 8 tiden og lå I sengen,ekstremt kvalm. Sovnet heldigvis i 9.30 tiden og sov til litt over 11, våknet ikke fult så kvalm :)
Nok om meg, hvordan er det med deg?

hvordan gikk natta da?:)
Sov greit men våknet fryktelig kvalm i 8 tiden, lå I sengen og prøvde å ikke Kaste opp fram til 9 30 så sov jeg til litt over 11, våknet og var I bedre formen. Herlig :)
Hos dere da? :)

Back
Topp