Det syns jeg er innaforUff.. Sjokolade til frokost![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det syns jeg er innaforUff.. Sjokolade til frokost![]()
Hva skal du strikke? Lite planer her. Tenkte jeg snart skulle sette meg med pcen og delta i litt julekalendere.hei hei. Strikke planer idag her. Bortsett fra det vanlige. Enn der?natta var ikke særlig bra. Var din?
Gleder meg til å se resultatetGod morgen!
Har vært oppe en stund da, men har ikke rukket å stikke innom før nå ;p
Hva står på planen i dag?
Her håper jeg på å bli ferdig med dette kakeprosjektet jeg har begitt meg ut på..
Æsj da, sovet lite?Godmorgoner som en zombi idag. Känner mina ögon svider
![]()
Høres ut som det lille U driver medTypisk at ungen skal sove som en stein nå når vi egentlig skulle vært på vei ut døra![]()
Altså jeg har vært hos frisør førBare nyt det. Jeg bare stusset det sist siden jeg sparer håret ut igjen.
Åh, så deilig! Skulle kanskje fiksa julesveisen jeg og snart, ikke vært hos frisøren siden mai.God formiddag
Jeg er på vei for å fikse sveisen!
Du da?![]()
Så bra att du fick sova . Eg måtte upp pga mannen hade levert gutten i Bhg og gott på jobb. Jenta vaknaHater sånne netter. Jeg sov knapt inatt selv med mensensmerter. Men fikk heldigvis sove på morgenen nå fordi mannen tok jenta![]()
Den vesken er det da fryktelig mange som elskerDet er jo så masse fine premier. Den sorte storsak veska var jo til å dø for. Og flexicriben ♡♡♡ enn du?
Ja alltÆsj da, sovet lite?![]()
AaahAltså jeg har vært hos frisør førbare ikke der jeg skal idag... Så at svaret mitt kunne misforståes
Skal farge, stripe og klippe jeg![]()
Sovet greit. Våknet i 8 tiden og lå I sengen,ekstremt kvalm. Sovnet heldigvis i 9.30 tiden og sov til litt over 11, våknet ikke fult så kvalmGod morgen folkens! Eller god formiddag! Sovet godt? Planer for dagen?
Godmorgon inga planer idag. Har en jenta som har haft feber inatt. Nå vill hun ikkje spisa, feber er 38. Du då??
Da kan du ende opp med å få locia-barn13. desember.
Var på butikken i sted. Dama bak kassen kommenterte magen: Det så tungt ut, gitt!
Ja, det kan du tro![]()
Sov greit men våknet fryktelig kvalm i 8 tiden, lå I sengen og prøvde å ikke Kaste opp fram til 9 30 så sov jeg til litt over 11, våknet og var I bedre formen. Herlighvordan gikk natta da?![]()
OlafIsj, ja det er kjeeedeligfin farge da, men skjønner det er litt mørkt å se ja.
Ooh, takkdet trenger jeg
Her er resultatet så langt:
Vis vedlegget 149289