Hadde håpet på å nå 500 før denne oppdateringen, men klarte "bare" 468, så mangler 32..Ligger nok et stykke bak jeg også satser på å hente meg inn litt I kveld![]()
Tror ikke det blir mye skravling på meg i kveld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde håpet på å nå 500 før denne oppdateringen, men klarte "bare" 468, så mangler 32..Ligger nok et stykke bak jeg også satser på å hente meg inn litt I kveld![]()
Jeg googlet litt.Ja jeg har også tenkt over detmen kanskje det har noe med pris å gjøre. eks hvis man handler i sverige for over så og så mye så må varene fortolles.
Har ikke så mye peiling på det, må høre med gubben når han kommer hjemkjedelig om avgiften er dyrere enn reperasjonen
![]()
Gratulerer så mye03.12.15 kl 06.09 kom verdens vakreste jente til verden ♡ Vi er så stolte og koser oss med baby♡
woow takk
Har et mål om 900 før dagen er omme, men mangler nå 140 innlegg for å runde 900.Hadde håpet på å nå 500 før denne oppdateringen, men klarte "bare" 468, så mangler 32..
Tror ikke det blir mye skravling på meg i kveld
jepp. Iallefall for en god stund fremoverNei, må vel bare venne oss til sånt![]()
ellers blir det da kjedeligHehe, det gjør jeg også![]()
for meg og. Rød julebrus er best. Men min favoritt er Mack sinJeg synes Hamar sin er god, så vi har kjøpt en del av den nå. Det er favoritten til mannen min. For meg er det mer som champagnebrus. Julebrus for meg er rød.
Glemmer ikke deg daMå gjøre det så dere ikke glemmer meg![]()
hoho, det visste vi jo fra før jaHaha er vist ikke bare våre barn som er likevi tenker vist likt
(men det viste vi jo allerede)
![]()
Jepp. Det er veldig santDe Olika fra kropp till kropp![]()
Da bør vi værr trygg nåLitt usikker, men mener det er trygt når de har tørket?![]()
ååja. Hadde frisøren vært ledig idag hadde jeg sitti det allerede. Men hun jeg ville gå til hadde ikke ledig før daHurra, da er det bare å glede seg![]()
Har et mål om 900 før dagen er omme, men mangler nå 140 innlegg for å runde 900.
Litt usikker, men mener det er trygt når de har tørket?![]()
ååja. Hadde frisøren vært ledig idag hadde jeg sitti det allerede. Men hun jeg ville gå til hadde ikke ledig før da![]()
Godt du har sluppet unna kvalmen denne gangen! Fælt å være kvalm. Luftsmerter er kjedelig dasamme som storesøsterlå sånn og når henne ville vise seg så man det godt
godt å ha noe hemmlig
jeg angret på at jeg sa kjønnet for det er jo moro å ha for seg selv
endelig slapper jeg av og nyter svangerskapet
føler meg ikke så mye gravid som med lille N. spydde som f da. var like før jeg ble lagt inn
spydde bare jeg gikk ut døren. denne gangen ikke spydd, men har sykt luftsmerter! vært redd og hatt små blødninger fordi morkaken var ved mormun, men den hadde flyttet seg
![]()
før du vet ordet av det, er februar herNår i feb har du termin?
Heldigvis får jeg i meg mat om jeg spise jevnt og trutt gjennom dagenellers blir det da kjedelig![]()