Skravletråd desember

Ca 15 minutter til oppdatering, 40 innlegg bak der jeg planla å være, og liten kosegutt som ligger på skrivearmen

superbra :) kanskje det hjalp ja?
Vi gir risgrøtek til Hipp før hun legger seg. Og mme samtidig. Sover som regel da 6 timer i strekk :) dog er hun urolig, men våkner som regel ikke for mat før da.

Her skal han få smake grøt imorgen :) tenker å gi litt på dagtod først, så kan han få på kvelden etterhvert :D

Fant et fint skjørt og topp på Floyd:D
Drar på julebord til Polen i kveld:P
Du har goood tid fram til 12.da:P

Ååh, til Polen faktisk, så gøy! :D
Joda har egentlig det, men er uten bil halve neste uke :o
Får prøve å handlet i beg av uka;)

Her har mannen juleferie fra 14. så tenker jeg tar en tur før jul
oii det er snart det:D Syns det er dyrt å klippe seg jeg, sist betalte jeg vel 800kr mens gubben betaler 200:rolleyes:
Her går gubben på ferie 18, så skal vi med bilen på service den 21:eek: har ringt rundt som en gal idag for å få ordne det, er jo så dyrt. Løsningen ble å ta det i sverige;) så sparte vi 2000kr:wideyed:

oii det er snart det:D Syns det er dyrt å klippe seg jeg, sist betalte jeg vel 800kr mens gubben betaler 200:rolleyes:
Her går gubben på ferie 18, så skal vi med bilen på service den 21:eek: har ringt rundt som en gal idag for å få ordne det, er jo så dyrt. Løsningen ble å ta det i sverige;) så sparte vi 2000kr:wideyed:
Har hørt flere som gjør det, mye å spare.
Har dere langt til Sverige?
Hvordan gjør man det med fortolling av reparasjonsutgiftene egentlig?

Har hørt flere som gjør det, mye å spare.
Har dere langt til Sverige?
Hvordan gjør man det med fortolling av reparasjonsutgiftene egentlig?
Det er andre gangen vi gjør det:) vi kjører til Arvika, bruker kanskje 2 timer, så det er ikke så langt:) Sist så fikk vi låne leiebil også.
Oii fortolling osv har jeg ikke peiling på faktisk, det er samboer som styrer med det, jeg skal spørre han;) sist vi var der så betalte vi bare for servicen å kjøre hjem egentlig:p

Det er andre gangen vi gjør det:) vi kjører til Arvika, bruker kanskje 2 timer, så det er ikke så langt:) Sist så fikk vi låne leiebil også.
Oii fortolling osv har jeg ikke peiling på faktisk, det er samboer som styrer med det, jeg skal spørre han;) sist vi var der så betalte vi bare for servicen å kjøre hjem egentlig:p
Jeg bare mener på at det er tollpliktig å reparere den i utlandet, tror egentlig de fleste som reparerer i Sverige ikke tenker over det og lar være

Jeg bare mener på at det er tollpliktig å reparere den i utlandet, tror egentlig de fleste som reparerer i Sverige ikke tenker over det og lar være
Ja jeg har også tenkt over det:eek: men kanskje det har noe med pris å gjøre. eks hvis man handler i sverige for over så og så mye så må varene fortolles.
Har ikke så mye peiling på det, må høre med gubben når han kommer hjem:oops: kjedelig om avgiften er dyrere enn reperasjonen:p

Øhm.. Hva skal man med 23 pakker med pølser.. Hadde vært fristet til å si "glad i pølser? ;)".
Hehe :p jeg ble mer overrasket. Jeg hadde ikke klart å ta alle jeg :p ikke når det sto noen å ventet liksom :p

Back
Topp